Esto si es Verdad . .




Lika svart som kläderna du bär är ditt sinne

Du har glömt hur glädje känns,finns inte längre i ditt minne

Har ingen förstått att det är en mask du bär?

Hur mörkt det egentligen inom dig är?

Ditt leende lurar alla

Låt dom i stället hjälpa dig, så att du inte ska falla

Dina ögon är fyllda av sorg, är det bara jag som ser?

Jag tror dig aldrig när du ler

Du har stängt dörren till ditt hjärta

Men det kommer inte få mörkret att lätta

När ingen ser låter du tårarna rinna..

Tror du verkligen din längtan då ska försvinna?

Det vet jag att den inte gör

Du sänder rop på hjälp men ingen hör

Hur tror du någon ska förstå

När ingen längre dig kan nå?

Låt mig bara veta vad du känner

Så ska du se att mörkret vänder

Så ge inte upp, kom och var mig nära

Så ska jag hjälpa dig att smärtan bära

Låt mig vara din vän

Så jag kan hjälpa dig, att leva igen...


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0