juuul =)






aa.. klockan e strax 04,00 o här ligger jag igen helt klarvaken..
Ska upp tidigt imon o köpa dom sista julklapparna o sen lite kläder t julafton :)

Idag va jag först med Sylvia på morgonen hemma hos mej för hon sov här :) Sen åkte jag ner t stan o mötte Erkan.. Vi gick runt lite i stan o pratade massa.. så snäll e duu Erkan :) <3
Senare mötte ja Papiii o gick runt me honom.. sen åkte vi t Knalleland :) vi kollade lite mer sen mötte ja Erica :D vi gick o fika o kolla lite i affärer.. aaw, kmr sakna henne! sötnöööt <3 Sen åkte vi t stan o hon hämta sushi o sen skildes vi åt runt 21,00 =) Sen åkte ja o pappa o handla hihi :D

Snackar med min Gogooobjööörn nu.. så söt e duu.. :)
Ajja.. ska försöka sova snaart.. imon ska ja tidigt t stan o käka me papiiii sen runt 3 ska ja möta Jessica o vi ska köpa julklappar sen när vi kmr hem e d färga håret som gäller.. Hon ska hjälpa mej såå d blir lite jämt haha :D

Sen måste ja tvätta o städa o packa o allt sånt.. åker ju snaart :D:D:D

Ska skriva imon om jag hinner om vad ja gjort på sista tiiiden :D PUSSSS på er så länge ..

Duu, orka.. Håll inte på o snacka massa skit. Jag förstår att du e upprörd lr arg för detta,, men Orka hitta på nåt extra? :s hmm.. aja det är upp t dig.. Tycker bara d skulle vart mer moget ifall du ba höll tyst o inte sa nåt.. Folk börjar ju tro på dina lögner .. ?! ..


CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUU

Tell Me
Postat av: äääni

OMG säg inte att du var vaken 04. vafö hörde du inteee av dig ;d hahahaha JAG VAR MEEE TILL FEEEEM! fan vi kunde snackat dååååå ju idddddddiot :D

2008-12-23 @ 10:49:52
Postat av: Hääjdi :)

who the fuck is papi ? :P haha . ja e lika nyfiken som alltid ;) PUss puss <3

2008-12-23 @ 20:02:34

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0