My Life !

Yes, Skulle uppdatera lite dåå.. =)


Torsdag 27/11 Erica och Jag

Jobbade hela dan sen åkte jag o Erica t commerse fort köpte lite grejer
sen direkt hem t henne :) Vi fixade oss o förfestade lite :)
Vi var skitstressade för vi ville in t swing innan 10 för att
slippa betala HAHA. Iaf vi stressa o stressa,
åt lite makaroner för att slippa spy upp alkoholen haha sen ringde
den stollen en taxi. Haha trodde hon va för full lr nåt o ba så men icke sa nicke.
Utanför lägenheten stog taxin.
Från Villastan till swing. Önödigt? HAHA hell yeah.
Iaf så kom vi diiit o vi hann komma in innan 10 .. typ 5 ii lr nåt haha.
Iaf i början va d luugnt o så men sen började vi dricka o dricka.
Träffade Ericas kompisar som vi va me o en av dom va allt lite genrööös.
Köpte lakrisshottar t oss :) Iaf, efter nån timma var vi nog heelt dragna :)
Sen skulle Erica, jag o två killkompisar t Erica på Efterfest hos en av dom...
Men d blev inte så för mej. . Jag stack o Träffa Tresor i stan lite..
Sen blev d Taxi hem. Det va skitkul den kvällen iaf,
Taack Eriiica Huun, me dej e d alltid kul :) ♥

Fredag 28/11, Jobb,stress, förfest och Pachanga

Hmm, med typ 2 timmars sömn gick jag upp o spraaaang t göta.
Skulle nämligen jobba på Sateliten med dom små sööta barnen..
Vi skulle t Ishallen med dom :) Sandra va oxå där :)
Så bakis o trött hoppa vi på bussen t ishallen med massa
massa barn, I adoooore them! Men sen..
"Frööken, kan du hjälpa mej?"
"Kan du knyta mina skridskor fröken?"
"Fröken han sloooog mig!"
"Fröken kan du knäppa min overall?"
"Frööööööökeeeen?!?!"
Gash , d va skitmånga barn o ALLA skulle ha hjälp samtidigt..
herreguuud. Stackars mina naglar säger jag bara, efter alla skridskor
som skulle knytas och knytas upp igen :P
Sen stog jag o Sandra där inne o hjälpte barnen lite o kollade
på när dom åkte.. ååh dom e så hiiimla söta! Ä L S K A R   B A R N ! ♥♥♥
Iaf, sen runt 12.30 var det dags att hjälpa alla barnen av med skridskor
samt alla kläder o sen in i bussen tillbaka till göta. När vi kom dit så var jag
en liten stund med dom sen slutade jag.
Så jag skyndade mej till stan o mötte Sylvia. Vi stack direkt t knalleland
o köpte klänning o sånt shit t kvällen. Vi va sååå stressade för alla skulle komma
t meej typ 5 o jag hade panik. Jag skulle hinna köpa allt, plus gå hem,
städa hela huset, färga håret, duscha, sminka mej o förbereda allt.
Kaaatastroof. Vi stressade runt överallti, t systemet o köpte lite gott sen över
t willys där vi köpte lite chips o sånt t alla o sen köpte vi hårfärg o sånt.
Samtidigt ringde min mobil var tredje min o sms kom varannan sekund! gaaash..
Iaf sen tog vi bussen t Stan o sylvia skulle möta Sandra så jag stack hem så
länge med Min väska, Sylvias feta bag, typ 4 påsar från systemet, plus påsen
från Willys o massa skit. Kunde knappt gå! Plus att Anna ringde så jag skulle
hålla ALLT det plus telefonen. O så reeeeegnade d som faan.
Kom hem o började stäääda o fixa =)
Starx efteråt kom Sylvia o Vi städade lite o så. Sen började ja färga håret
så kom Anna, Ida, Hanna och Sandra. Jag stressad som VANLIGT
försökte göra typ 1000 saker samtidigt. Haha Iaf, Anna o dom Fixade
välkomstdrinkarna o så =) Sen kom Sara och Heidi. O efter d Kom Johanna,
Valle, Jeanette och Alexandra :)
Haha hela huset va fuuullt med sexiiiga tjejer :)
Vi började dricka o såå o inte nog med det, då ringer Brorsan sina killkompisar
så att även DOM kommer över. Stackars Min Mami säger jag bara :/ :P HAHA.
Vi hade skitkuuul o vi blev heeelt dragna hela högen tror jag haha så det slutade
med att vi fick ringa Två taxi för att vi var typ 15 stycken här hemma :)
När vi kom t stan sprang jag o Anna runt o gjorde allt o inget HAHA nee men tillslut
hittade alla varandra så drog vi in t Swiing :) Där sheejkade vi o jag träffa massaa
av mina godingar.. T.ex Paula o hennes gäääng, fan va skööna! Pauli,loca du va
heelt gone HAHA. Jag o hon springer mot varandra o ramlar ner mitt på Dansgolvet.
Shiiit o så hör ja att min bror ropar " Boracha" HAHA (Det betyder fyllo typ)
Haha nee men d va skiitkul:) Träffade massa folk.. FÖR MKT typ..
fan hela kvällen gick åt att säga hej t folk.. Haate Borååås!
Sen kom Pachanga!! Ouuuff Jag och Sylvia stog ALLRA längst fram o vi
va heelt galna. Dom va lite gamla men ändå Heeta haha. Jag Fick sjunga i
micen typ 3-4 ggr :D haha o vi shejkade o aaaaa d va obeskrivligt!
Tummen upp för Swing för att dom börjat ta hit bra o kända artiser (Y) :D
Hela kvällen va heelt lyckad! Fast ja minns fan inte hur vi kom hem o sånt?!
HAHA skitsamma vi hade feeett kuuul :)

Här är lite bilder från Kvällen :)





Det var bara nåååågra av alla bilder, Vill ni se mer så gå in på min Nattstad :)


Lördag 29/11 Fest o krogen

Yepp, That's right. fyfan mådde inte speciellt bra på lördan men sen så ringde
Johanna och fråga om jag ville me på Fest i Villastan. Och jag sa ju självklart
Ja! Haha så snabba ryck va d. Sminka mej o ta på mej nåt o så fick jag med
mig Sandra oxå :) Så tog jag Taxi ner t stan där jag O Sandra Möttes.
Sen orkade vi verkligen inte gååå upp t han killen som hade festen så vi tog
en taxi dit upp HAHA. Iaf när vi kom t festen så var det ganska många där.
Johanna min baby va ju såklart där o hennes kille Tadjo :) O massa andra.
Så vi började Förfesta och Sedan efter en stund åkte vi alla Taxi ner t XoY.
Efter en stund stack jag o Sandra in t swing på nått sätt o festade verkligen
SÖNDER! haha heelt lyckad kväll den oxå :) Jättetrevligt på festen och ute oxå.
Sen minns jag faktist inte heller denna gång hur vi kom hem men jag kan säga
att Söndagen va rena Disaster. Hahaha.
3dagarsfylla - Kul som fan men fan inget man gör ofta :)

Haha ajaaa, då va den helgen skriven i min blogg :) Kortfattad men ändå med
det viktigaste av alla kvällar. Jag undrar faan om nån pallar läsa allt jag skrivit?
Haha Let me know ;)

Nu ska jag ut o ta min sista Cigg för kvällen sen ska ja försöka nana lite.
Ska upp tidigt imon o träffa Samanta i Stan :) Så Puss på er så länge! ♥

 

Tell Me
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA min paaaartyprinsessa :D <3

du&dina jävla taxi föresten hahahahhahaha

2008-12-19 @ 14:10:56
URL: http://bbaraanni.blogg.se/
Postat av: Erica

naaaaw sötnööööt =)

Vilken dag ska vi träffas innan du åker??

Har du orken eller tid att festa...eller de kanske inte blir nån tid över :S vors så skoj!!

Träffas vi inte så får du ha det såååå underbart i Chile:) Gonna miss ya ..

2008-12-21 @ 20:51:31
URL: http://nosecrets.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0