Stressad och Deppig :/


 
Asså.. Ja åker i överimon! Jag Har inte ens BÖRJAT packa... måste tvätta kläder, packa, köpa de sista grejjerna, färga håret o massa massaaaa mer :( Usch.. Sen på sista tiden har mitt liv varit en berg-och-dal bana.. Upp o ner :/ Jaa, d e svårt men Life goes on... Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag iaf.. men ändå .. ååh :S..

Gårdagen va den mest misslyckade ever! Kort sammanfattat så bestog kvllen av Vin, stress, tjaffs, sura miner, kyla och förlust av pengar och cigg :( neej nästa gång blir d gbg LÄTT! Sluta me att jag var med Erkan den apan haha och Heidi :)

Snart 2009.. Hoppas verkligen att d året blir mkt bättre än 2008 :/ Ska tänka på mina jobb o på dem som älskar mej.. Resten skiter jag i.. Puuuucha :(

Nee asså ja borde inte ens sitta här?? Borde gå o tvätta kläder o sånt shit.. Men har varken orken eller lusten asså.. ååh .. Ibland önskar jag man bara kunde vrida tillbaka tiden :( Ajja..
Usch,,, trött,, sovit knappt 2 timmar i morses asså.. ååh vänd tillbaka dygnet åt mej!
Fan va jag babblar :S va hänt me meeej? lalala.. shit känns som om jag skulle kunna sitta här o skriva i huuundra år.. Har sååå mkt i mitt hjärta nu.. men Tänker inte lätta mitt hjärta just nu. varken det positiva eller negativa..

Väntar på brorsan som e o köper cigg t meej så jag kan ta en cigg o lugna ner mina nerver :S :P hehe sen blire att bööörja me packningen o allt d.. Hare bra så länge folk!

Fan.. Kmr sakna dej så mkt :( Men som sagt, jag ska höra av mej t dej så ofta jag kan :) ♥


Habia una vez, una niña que no sabia
Que significaba el amor..
Hasta que conoscio un niño
Que le rompio el
Corazon.

 

Tell Me
Postat av: Äni

fin du är älskling(L)

& du, jag finns alltid här <33

2008-12-26 @ 21:15:11
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 21:20:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Natii

SV Ani; Tack desamma älskling(L) Jag vet d gumman o jag finns alltid för dej me baby. gonna miss uu ..

2008-12-26 @ 21:54:17
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Salako

Jätte fint skrivet. Väldigt sentimentalt skrivet jag hoppas du får en underbar resa,,,, du kommer inte behöva använda brun utan sol under en månad vilket gör att du kommer tjäna en hel slant.



Kram// Din Beundrare

2008-12-26 @ 22:37:16
Postat av: Natii

SV Salako; Hahaha så sööt du e FADIII, ja vet att d e du din apa.. naaw gulligt skrivet iaf.. o din tönt du drar ifrån mej precis när ja kmr tbx :( haha jalla puss :)

2008-12-26 @ 22:39:36
Postat av: Anonym

jag e inte apa. okej?? hahah

2008-12-27 @ 00:36:18
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA Erkaaan majmuni skäms inte.. vi vet att du e en liten apa :)

2008-12-27 @ 01:11:50
Postat av: Heejdi

stackars dej gumman :( ja hoppas verkligen att ditt 2009 blir ett bättre år. Vila upp dej nu i Chile :) Älskareeej <3

2008-12-27 @ 09:47:15
Postat av: Natii

:/ Tack gumman <33 Detsamma! :) gonna miss u babe.. Älskar deej <3

2008-12-27 @ 18:03:40
Postat av: Anonym

hahah jag skäms inte, för jag vet att jag e inte apa. det du som e det hahaha:P

2008-12-28 @ 00:11:19
Postat av: Natii

hahahah du skäms visst majmuuuun hahah ja e inte apa din apungeee

2008-12-28 @ 00:29:34

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0