:D

Heeej =)

Jag vet att jag vart lite dålig på att uppdatera men jag har har fullt upp :P
Helgen ha vart sköön.. I Fredags jobbade jag på Götagården 9-17.30 :) D va jätteemysigt. SÖTASTE UNGARNA! ♥ hhi.. Efter d Gick ja o Sandra t stan o soola :) Sen gick vi runt lite i stan o köpte lite smått o gott :) Träffade nåra kompisar oxå :) Sen promenera vi t Druvefors. När ja sen kom hem runt 9 så däcka ja direkt haha va så ju trött! Vaknade runt 1 på natten o hade 178 missade samtal o massa sms haha .. Ooopss;$ iaf.. låg vaken typ t tre på natten.. snacka i teel me Lul lite sen däcka ja igen o vakna upp klockan 4 på lördan.. VA SÅ SLUT haha.. Iaf i Lördags skulle min kompis ha fest o jag kunde tyvärr inte komma för ja hade annat bestämt.. (Y por que hay un weon ke no kiero ver ) ojoj.. haha iaf men GRATTIS anyway Mikeeeey :) Senare på kvällen så bestämde Johanna o jag för att dra o fika en stund .. längese vi sågs.. aa o den lilla stunden blev till hela treee timmar. Vi hade så mkt o prata om asså! haha så d blev en väldigt seeen nattfika. Mysiiigt me dej gumman :) Te Quiero Mucho Baabi ♥
Sen stack ja heem o tjöta i tel o sånt shit som vanligt :P

Igår då så vakna ja skitsent igeeeen.. så jobbigt fan.. kan ej vända tillbaka dygnet ju :( iaf Först stack ja ut me en kompis.. tog d lluuugnt o såå :) Sen mötte ja sylvia o vi stack hem t meej.. Vi gjorde itne så mkt. Typ tjöta, kolla på tv o åt :P haha sen gick vi o la oss typ 3 men somnade inte föräns typ 7? HAHA orka va vi..

Idag vakna vi i sista minuten men ja kom inte försent t jobbet iaf :) Jaao jaao.. I veckan blire väl inget mer förutom jobba o va me vännerna :) O torsda e d gruppfest me jobbarkompisarna :D Weeii.

Nä ska fan lägga mej nu o försöka intala mej själv att somna tidigt.. ? .. Wish me LUCK !

Tjingeeeliiiing (K) ♥


Det är så vackert hur KärleK kan omvandlas till Hat . . .

Tell Me
Postat av: ...

LOL

2008-11-27 @ 08:29:43
Postat av: Natii

HAHA LOL på dej ist som inte vågar skriva vem du är ;)

2008-11-27 @ 13:20:20
Postat av: ...

tuff

2008-12-07 @ 21:16:12

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0