070409


Heej sötnosar :D


Sitter här as-sliten på jobbet. Usch. E fett trött idag har ingen aning varför.. Innan jobbet va ja i stan o Träffa Hamno:D:D D va verkligen huuundra år sen ja såg dej kurdiii haha.. Jag o Hamno hade inte träffats sen i somras eftersom att han bor nån annanstans o pluggar :) Om några år e han färdigutbildad civilingenjör och ska klona mej haha :D:D
Nee men d va nice o få va me dej en stund kurdiish.. O Jag är så glad över att ha dom vännerna som jag har <3

Just nu sitter jag här o äter choklad som vi alla fick här på jobbet.. Påskgodis u know :) Haha o har lite rast =) Ikväll ska jag försöka att sätta in bilder här från senaste tiden.. fan va kass ja blivit på att uppdatera ordentligt. Sorry lovar att jag ska bättra mej :) Hihi..

Tisdag idag, onsdag imorn sen e d skärtorsda :D PARTY :D hihi sen e d långfreda o på lörda e d påskafton :D Weeeeyy SÅ niiice :D

Nee nu ska ja nog fortsätta jobba :) Har bara två timmar kvar sen slutar jag :D O efter d ska jag möta min kompis o ta en lite cigg o så :D

Puss på er alla sålänge!

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0