Happy :)

Yes, I am ! hihi helgen blev heelt klart lyckad =) Va ju sjuk i torsdags o fredags men d va myyys me älskling ist då =) I lördags va d Heidis 20årsfest som va jääättekuul o igår va d massa cola o chips o rolig film me mi amor :D

Idag e d ju uuunderbart väder! Ja vaknade av solen .. hihi o snackade i tel hela morgonen som vanligt :P Sen stack jag ner t stan o satt i parken o lyssna på musik o myste me Alfred :)

Ajusste, Btw.. För er som inte vet :P Jag o min senaste kille gjorde slut för ca 6 månader sen och har inte haft kontakt sen dess... Ja vet inte va folk tkr o tänker men jag tror att detta uppehållet va nog bra för oss båda.. Nu är vi iaf tsm igen och jag är lycklig med honom! Han har alltid haft mitt hjärta.. o ja hans haha :P Nee men Just so u know :)


Älskar dej Alfred ♥


Nu ska jag nog återgå t jobbet :) Skriver mer senare om jag hinner!

Kisses N' Hugs !



Tjejerna och jag på Heidis fest :D

Tell Me
Postat av: Anna

är glad för din skull baby :) <33

2009-04-06 @ 16:13:45
Postat av: Aaaaaaaannaaaaa

efter dig ja :) <333

2009-04-06 @ 17:06:17
Postat av: A.N

naaat ring mig så fort du ser detta! <3

2009-04-06 @ 17:45:26
Postat av: Heidi

aaaa we knooow :D haha.så kul att du hade roligt i lördags gumman:) Te kiiiero baby <3

2009-04-07 @ 00:13:37
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Alfred

Amor min, du har alltid varit en speciell människa sedan dagen vi träffades!

Så länge man lever så lär sig man väldigt mkt utav livet samt utav mistag. Både du och jag vet att vi kunde/kan aldrig bli mät utav varandra!

Varför inte det så har jag inte hittat svar på det!!! Men iaf, glöm inte bara en sak:

Jag är bara en pyte-pyte liten människa, men i mitt hjärta finns en oendlig himmel för dig !

//Peace & Love

Hjärtlig kyss, din Alfred

2009-04-07 @ 16:05:38
Postat av: Natii

naaw bebis, du e så söööt! hihi.. du e så speciell oxå..

Älskar deej så mkt mi amor <2

2009-04-07 @ 17:38:08
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: PUMPA?

alla är samlade då kör vi igång, eller?

böj er fram så visar jag vad jag kan:P

;)

2009-12-10 @ 15:28:13

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0