Uppdate! :D

Heeej =) Saknat mig? (A) haha skoja. Ja veeeet, ja ha inte uppdaterat på länge.. Har fan inte haft tid :/

Förra veckan va asskööön iaf :) Påskhelg o allt..

Skärtorsdag 9/4

STRESS
börjar min dag med sooooooooom vanligt.. Jag går upp o duschar o allt sånt.. Skiter i att äta nåt o lala .. Packar ner alla grejjerna inför kvällen o nåra påsar o stressar som fan..
Åker ner t stan där ja möter älsklingen, vi kuuutar upp t systemet o köper massa gott t mej :) Haha sen kutar ner t busstorget där jag tar bussen t jobbet.. Så aa kommer t jobbet me påsar fullt med kläder, skor, smink o såntdär tjejgrejs u know + två påsar från systemet med dricka haha .. Snacka om packåsna! haha Iaf.. Vi jobbar o alla e heeelt igång här inför utgången =) haha Det slutar med att jag fick sluta 2 timmar tidigare.. Happy tiiime haha :D

Förfesten skulle va hemma hos Jessica, Heidis kompis. Men vi skulle inte dit föräns 8 typ.. Så då tänkte ja o Heidi mötas i stan o käka först.. Men eftersom ja sluta sååå tidigt så åkte ja ändå hem.. FATTAR NI ELLER? Stressade i heelt onödan på morgonen.. Kunde lika gärna ha lämnat grejjerna där o åkt hem emellan o sånt.. Så däär åkte ja hem med alla grejjerna haha.. Fixade mej hemma sen kom sandra upp oxå =) Sen fick vi skjuts av papi Upp t Sjöbo där vi mötte Heidi o Christian =) Sen in t förfesten.. Vi blev ganska många tillslut.. Typ Heidi, Sandra, Maral, Farzane, Christian, Jessica, Jesus, Roberto, Brian, Sabina, Angelica och jag.. Hmm hoppas ja inte glömde nån :S haha Aaa men vi drack, umgicks, spelade ölspelet typ haha o hade skittrevligt :) Det får vii göra om! :D
Efteråt åkte vi ner t Xoy där jag mötte Alfred och Sina :D

Lyckad kväll men dock några få negativa inslag HAHA xD

Här e några kort på oss innan vi drog t förfesten.. Resten av korten finns i sandras kamera (Som jag ska sno) ;)

  


Långfredagen 10/4

Vaknade ganska seeent o va hur seg som helst.. Så runt 1 tiden bestämde jag mig för att promenera t stan för att möta killen :) Men aa ja gick t Druvefors o där möttes vi.. Satt på en bänk ute i d fina vädret och pratade ut lite om vissa saker.. Efter d stack vi t Maxi o köpte glass o dricka :D O lite chips o sånt :P sen gick vi hem t mej :) När vi va hos mej så softa vi bara.. O helt plötsligt kommer mina släktningar från Stockholm hem t oss :O haha :D Så vi va hemma med dom o hade trevligt :)
Sen kollade vi på film o myste hela kvällen :)

Påskafton

Gick upp och såg d fiiiina vädret ute.. Glaaaad ja blev :D hihi .. Älsklingen kom t meej sen stack jag, han, Mamma och pappa o handla :) Köpte kebabspett och lite kött o massa sånt gott.. Sen stack vi hem t mej o börja förbereda grillen :) Sen kom mina släktningar hem med cider och öl o annat gott :D Så vi satt o grilla o drack allihopa tsm.. såå mysigt.. Vi satt tillochmed ute o åt.. Skööööönt väder :D:D Efter d gick ja in lite o fixade mej sen runt 11 åkte Jag och Alfred ner t stan t Latinofesten :) Baaaaaila baila baaila, reggaeton, salsa, merengue, bachata o massa massa mer sköön musik.. Jag lovar mitt hjärta brinneeer för latinomusik :D Chilena po ;) Haha iaf vi dansade hela kvällen o drack lite gott oxå :)
Heeeeelt lyckad påskafton iaf .. Tack mi amor för allt ! <33

Här är some pics från kvällen =)

    
  


Påskdagen

Tog vi d lugnt med lite Tacos och mer film :) Tänkte dra t almenäs på kvällen men vi palla inte :P På kvällen blev jag o babay hungriga så han gjorde åreeets godaste mackor t oss :D
Bröd, smör, Avokado, gurka, Feta ost och chilensk majonäs :D Muuuuuums ! :D

  


Annandag Påsk

Var bara hemma hela dan .. Älsklingen va uppe hos hans kompis o sen kom dom o hämta mej så stack vi t Max och åt :) Delifresh kycklingmål :D Äter alltid d när ja e där.. o så får man inte glömma chili cheese grejjerna oxå :D Mums.. Satt där t ganska sent.. Sen gick vi t stan o från stan fick jag skjuts av hans andra kompis hem :) Efter det va jag hemma ett tag sen gick ja ut igen o träffa Sylvia :) Vi satt nere vid vårt ställe :P i nåra timmar o ba tjöta o lyssna på musik som vanligt .. Nice nice men kallt blev d sen :P uscha.. Kom la hem typ runt 2 lr nåt? Och ba prata i tel o sooooov :P

O denna vecka har varit som vanligt.. Typ jobbat, vart me alfred o sånt.. I Tisdags möttes vi i stan efter jobbet och stack t Poolhouse o spela me biljard med Sylvia och Erkan :) Sen softa vi alla fyra lite i stan.. runt halv 11 på kvällen messar sara mej o säger att jag ska komma t pressbryån.. va ser man där? Jo ALMA kör bil.. KÖRKORT BRURSAAAN :D Hon fick körkort samma dag.. GRATTIIIISSS HUNNY <333 Nu jävla blire road trip snart haaa ) Haha så ja, sara, alma o sylvia åkte först o lämna sylvia sen stack vi ner t Burger king o körde DRive in.. Skämde ut oss TOTALT haha men fick käka gott sen ;) Efter d körde dom hem mej o dom stack.. Niceee o va me er Tjejjooor :) Lörda blire vi igen ;)

Igår efter jobbet åkte jag t stan o satte mej på Viskan Med Sabina, Sara o alma :) Sen åkte vi alla upp t sjöbo och gjorde lite Buisness ;) HaHA sen åktee ja o älsklingen hem t meej :)


Näää shit va ja har tjatat nu :P Men lite uppdatering ville ni ha, så hääär fick ni :D Ska la fortsätta jobba nu.. =)
Ikväll blire utgång med tjejerna btw :)

Pusss så länge!





Jag på jobbet, ute o rökeer =)

Tell Me
Postat av: Anonym

jaaaaaaaa bruuuushaaan , hon köööör biiiiiil ;)

2009-04-16 @ 18:44:55
Postat av: Anonym

Call me hoe!

Perc wanna smooooooooooooooooooke

2009-04-16 @ 23:00:46
URL: http://kizzmyass.blogg.se/
Postat av: A to the N to the N to the A (H)

Söööta bilder på er baby :D:D

2009-04-18 @ 20:07:09
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Heidi

aa d e trevligt att du uppdaterar .. fast detta inlägget e OLD nu haha. fina bilder på er gumman :) på både dej me sandra & alfred hehe :) Puss puss<3

2009-04-21 @ 20:24:44
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0