19:e augusti 2009

Fan va sjukt.. SLutet av augusti snart ju.. Snart september :O? Fast september e en ganska mysig månad för min del :)

18 september - Chiles Nationaldaaaag! Då ska vi nog se till o dra till en riktigt fiesta latina!
28 september - Min o Alfreds dag !  28 september 2007 ♥

Hmm ha redan planerat lite inför den månaden.. Får en del bekräftat ikväll oxå :) hihoo

Sitter på Jobbet just nu.. D går ganska segt.. Men d e typ ba timma kvar :) Hoppas bussen kmr idag! För gissa VAD?!
Den kom aldrig igår heller! :O Fatta att ja va sur, så till slut ringde ja t dom o klaga .. Så kom dom me en buss direkt.. O gissa vaaaad, D va massa folk på bussen.. Alltså va inte jag den enda som skulle me den bussen.. Men däremot va jag den ENDA som ringde.. Kötthuvven.. hade ja inte ringt hade ni kommit därifrån.. Så sne när vi kom fram t södra pratade jag med busschauffören.. Han berättade mkt vänligt att ändringar skett och eftersom ingen ringde i måndags, så visste dom inte att d fanns folk där..  Han fick ju ett antal utskällningar från alla men ja tyckte fan synd om han.. Det va ju inte hans fel lixom.. Han tackade mig för att ja va så förstående o grejjer.. haha :) Varför vara otrevlig när man kan göra någon glad ist? :)
(Ifs, ja va jääävligt sur i telen när ja ringde men skitsamma:P)

Jaja, ska jobba vidare nu o sen e rast :)

Hörs sen! Mwaaaaaaaaah :)

Tell Me
Postat av: ERICA

tack gumman :)

HAHA nää har bussen strulat nu igen?! men att dom aldrig lär sig, så kan dom ju inte hålla på :S



Japps jag kan fika vilken dag som helst! kan du imorn innan jobbet? Puss

2009-09-02 @ 15:56:00
URL: http://nosecrets.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0