Bättre tider.. (y)

Heej :)

Hoppas allt e bra me er? :)
Jag mår, konstigt nog, lite bättre nu :)
Man har ju såna jobbiga perioder iblaand?? :s
Men jag känner iaf att ja börjar få ordning på saker o ting nu.. <3


Igår jobbade jag sen mötte ja Sabina i stan :) Vi gjorde inte så mkt.. tog d lugnt.. Träffa Anni o elin oxå:D Sen runt 10 kom älskling o hämta mej så åkte vi runt lite o pratade o så..
Sen körde han hem mig runt halv 12 lr nåt? O resten av kvällen va ja ba hemma o tog d lugnt..

Idag åkte ja t stan o mötte Jojo :) Vi gick runt i stan o pratade en massa .. Lite update u know :) Sen så kom heidi oxå :) Vi gick t åhlens för hon ville köpa sånt torrschampoo som ja har.. Men vi hitta d inte :/ Hitta en annan o jag e ju som ja e , så ja öppnade den o sprutade massa i hennes hår för att se om det funkade :P D sluta iaf med att hon inte köpte men gick därifrån med lite bättre hår haha :D
Sen åkte jag t jobbet o där sitter jag nu...
Ikväll ska ja va me Sara.. Vi behöver snacka lite , as usual hihi..

Igår kväll satt ja o fundera en massa.. Har blivit av me en viss jobbig del men finns ftf mkt kvar.. Vet inte riktigt vart man ska börja lr vart man ska gå.. otroligt jobbigt.. Vill inte berätta riktigt va d handlar om men vissa av mina vänner förstår mig iaf :) ♥

Nee nu ska ja sluta innan ja blir sentimental :P 
Puss på er så länge (:

Tell Me
Postat av: Heidi

hahah d va lite roligt faktist.. behövde inte köpa bara för du sprutat redan massa haha .



Hoppas du mår bättre nu gumman. Vi måste träffas så du kan uppdatera mej lite :P Hoppas du vet att ja finns här om du vill prata .Älskar dej <3

2009-09-01 @ 18:41:13
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0