:)

Heeej Bloggen :D

Hoppas allt e bra med er?
Min dag såg tyvärr inte ut som den skulle :/
Kom aldrig upp tidigt imorses för att kl va typ 4-5 på morgonen o ja kunde inte sova :/ Låg o tänkte på för mkt saker asså... Så ja orkade inte gå upp tidigt o dra t min kompis..

Ikväll skulle ja ju äntligen få träffa min habibtii.. Men hon messa mej innan idag och hennes flyg e inställt :( Stackarn.. Så hon flyger hem inatt så ja får träffa henne innan jobbet imon :D:D:D

O vet ni vad?:D Min andra KURVA haha kom förbi mitt jobb innan.. Ha inte träffat henne på nästan 2 månader! Så fatta att ja blev glaaaaad :D:D Faan va man saknar sina vänner ibland asså.. Ouufff..

Yeye ikväll ska ja träffa en kompis :) Får se va vi hittar på :)

Nu ska ja ut på raaaaaaast. Pussss pusss på eeeer :D ♥

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0