Loooooong loong time noooo seee ..

Hej allihopa!
Saknat mej? ppfftt, I wish! haha

Jag har verkligen inte skrivit nåt här sen min 20årsdag.. och det e endast för att jag blev ÅRETS KATASTROFSJUUUK!
Joo så sant som d låter.. Det va typ andra-tredje dan i Alanya.. Fick årets feber, frossa & huvudvärk.. niiiiice! NOOT.. Trodde d va att jahade bränt mej i solen lr nåt.. men nee dagen efter va same shit o dagen efter d oxå.. ovh aaa Resten av semestern också..Det enda jag ville va att åka hem.. Hallå, HEM, från ALANYA?! fatta att ja mådde dåligt..
Jag tänkte att jag kanske skulle bli frisk lr må bättre hemma.. Men nicke sa nicke.. Blev VÄRRE.

Grejjen va att sista dagen skulle vi ner t receptionen o se när våran buss t flyplatsen skulle gå.. Och första sidan som kommer upp i pärmen va:

INFORMATION OM SVININFLUENSAN

Syntomer

Frossa
Feber
Huvudvärk
Halsont
Hosta
Illamående
Kräkningar, Diarre
Osv, osv, osv..

And guess WHAT! Jag hade exakt ALLA symtomer! HAHA
Mina kompisar typ backade direkt.. Fram tills att jag läste texten under där det stog:

DETTA BÖR DU INTE GÖRA IFALL NI HAR NÅGOT MISSTÄNKT INFLUENSAFALL I NÄRHETEN

Drick inte ur samma glas/Flaska
Va noggrann med att tvätta händerna
Använd inte samma tvål/Duschartiklar
osv, osv...

And Quess What again! Exakt allt d som stog där hade vi gjort! Haha.. Så där stog vi, sista dan o trodde att ALLA vi hade svininfluensan.. Inte bara pågrund av d vi läste utan ba för att dom oxå hade börjar få hosta, ont i halsen osv.. HAHA
Så där stog vi som idioter.. typ skrek till lite då och då.. o Han i receptionen trodde vi va helt psyco..
Så då kom vi överrens om att INTE öppna käften.. INTE säga t nån att vi TRODDE att vi hade d.. Då hade vi vart fast i Turkiet forlife typ..

Så ja packa me mig massa alvedon o shit i handväskan för att ta d i flyplatsen så att febern o d där inte skulle hålla på.. och jag skulle se PIGG SOM FAN ut oxå så att dom på passkontrollen lr planet skulle misstänka nåt.. haha årets film!
Inte nog med det.. Jag klarade hela flygresan.. men sen fick ja åka direkt från Landvetter till akuten.. o vet ni vad som händer där då? jo, DOM SLÄPPER INTE IN MEJ!! Dom vägrade släppa in mig så där fick ja stå utanför akuten medans papi krigar med dom.. Till slut kommer en sjuksköterska ut med MASK! Satte på mig masken o fick åka hem..
Dagen efter fick ja tid hos en läkare på INFEKTIONSKLINIKEN.. även där kom dom med en maskjävel på..

Iaf, TILL SLUT kom dom fram t att ja inte hade svininfluensan, men då började snacket om att jag hade Salmonella, Hepatit o massa annat skit.. Whatever, Till sluuuut efter massa jävla läkarbesök, telefontider och timmar på akuten så blev jag inlagd på infektionskliniken i några dagar.. Där fick ja massa dropp för att mina halsmandlar hade svullnat sååå mkt så att dom gick ihop typ.. så halsen stängdes o jag fick inte ner en enda droppe.. och den smärtan.. den önskar ja verkligen inte att nån får.. USCH! SÅ jaaa, dom kom fram till att d va körtelfeber :S ?

Iaf, Nu efter typ 4 veckors lidandee haha så sitter ja idag på jobbet :)
Mår bättre men känner mej väldigt svag :/

Så där fick ni höra min fiiiiina semester :S ni som orkar läsa allt detta e fett grymma!

Nu har jag rast så nu ska jag ut o ta mej en cigg.

PUSSS

Tell Me
Postat av: anna

va ? :O ärligt :( gumman fyfan vad jag tkr synd om dig<33 men det var lite roligt dedär me "årets film" haha ser er framför mig! tur att du äntligen är frisk iaf(L) oooh btw.. jag vet, jag är fett grym :D HAHA <3 miss yoooou

2009-08-11 @ 21:44:19
URL: http://exclusiive.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0