281209

♥Heej!

Ja, jag vet d va längesen ja skrev men ni alla vet nog hur stressigt jag haft/har det..

Som dem flesta vet, så åker jag imorn.. den 29:e asså så inte imorn imorn :P Hehe så packar för fullt..
Sylvia va här idag o hjälpte mej.. taaack hun.

Just nu sitter jag och målar naglarna och ska strax springa ner o hämta tvätten :)

Annars så har min jul varit jättebra:D Vi fira här hemma som vanligt och ja blev stennöjd me alla julklapparna. Slutade jobbet i tisdags..eller aa gick på ledighet rättare sagt:P
Vi fick julbord och sånt och satt på kundtjänsten :) niceee..

I onsdags va jag på stan me Erica :) vi handla julklappar och fikadeWayne's :)
Tack för en mysig dag babe =)


Yeye, ska nog inte tjata så mkt mer.. har fan skitmkt o göra! :O Men jag längtaaar.. två dar till o jag befinner mig i 33 graders värme istället för det här vädret! :D ska bli sååå skönt! Min penicillin tog slut idag oxåå.. såå Party party på nyår :D:D
Kan berätta lite mer imon lr nåt hur jag ska fira det nere i Chile :)

NU; Hämta tvätt, måla klart och soooova! Ska upp om några timmar o fixa d absolut sista inför resan.

Ta hand om er! ♥


Klaga inte, jag ska tvätta min spegel haha


Tell Me
Postat av: perc

gu så fin du är nathalie :)

2009-12-28 @ 12:32:02
URL: http://kizzmyass.blogg.se/
Postat av: zum

Miss you babe <3

2010-01-15 @ 15:47:43
URL: http://zuumric.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0