:D

Hellooo fellaaah's :D

haha allt bra? Me mej e d super ;) sitter på jobbet just nu och längtar som fan till helgen :D:D Kommer blir så kuul :)

Torsdag så e d julfest med jobbet :D niiiice :) Och på lördag blir d utgång med min Anniii :D wuhueee

Igår lagade jag o älsk mat.. eller aa skitgoooda baguetter med räkor, ägg, majonnäs, tomat, sallad och lite annat gott :D sen kolla vi på The notebook men jag somnade naturligtvis:(
Inte konstigt när ja sovit skiitlite hela helgen.. 3 timmar från fre-lör, knappt 2 timmar lör-söndag och endast 1 timma sön-måndag :( buhu...

Men iaf, Ska kolla klart på filmen ikväll istället :)
Tack för en mysig kväll amorcito ♥

Ikväll ska jag träna och bara ta d lugnt.. kolla på the notebook oxå som sagt.

Nu ska jag jobba vidare så vi hörs sen :) Puss o kram !

 Våra gooooda baguetter! muuums :)



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0