Onsdag 9/12 -09

Heej Heej!

Har itne skrivit på jättelänge.. har varken haft tid eller ork fasktiskt haha. Inget nytt som hänt hos mig iaf.. Allt e som vanligt :)

Sitter på jobbet och har ba en kvart kvar.. SKÖÖÖNT. Jag är så jäävla trött :( har sovit så lite :(
Igår så lagade Alfred, Sylvia, Erkan och jag mat o hade skitmysigt :) eller aaa, alfred gjorde d mesta och sylvia gjorde en del oxå.. Erkan o jag kolla på typ.. som vanligt HAHA.
Vi åt iaf klyftpotatis med vitlökskyckling o sallad. MUMS. Så jävla gott asså.. min älskling är en määästare i köket :D hihi.
Efter maten satt vi uppe o gjorde allt o inget. Sluta me att vi dammsög mitt rum runt 5-6 på morgonen haha och fixa madrass t sylvia jämte min säng o grejjer.. älskling åkte hem runt 7 imorses o då gick jag o sylvia o la oss.. vi somna la runt 8 imorses.. därför e jag skiittrött!

Onsdag idag ju, bara en dag kvar till helg :) Läängtar t helgen faktiskt! Fredag åker jag t mina älsklingar z&a ! ♥ Ska bli sååå kul, två veckor sen ja träffa dom ju :(

Lördag o söndag blir d liseberg och sova på vandrarhem o sånt. Myyyys! ♥♥♥

Nu ska jag jobba vidare o ba låta den här tiden som e kvar o gå fooooort.
Sen kmr älsklingen o hämtar mig :)


                                                          Puss på er!


Tell Me
Postat av: anna

JAG ÄLSKAR DIG MED BABY! du är underbar. tack för att du finns nathalie <3<3<3 du är oxå guld värd älsk. du&jaaag <33

2009-12-10 @ 12:27:29

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0