150609

HEJ !

Sorry för dålig uppdatering.. Har haft såååå mkt o göra typ :S :P

Först o främst måste jag gratta denna underbaringen :

Min mamma! Som fyllde år i fredags! Feliz cumpleaños mamita.
De deseo mil años mas de alegria y felizidad!
Te Quiero Caleeeeeta mami ♥




Min Helg har varit jättemysig för min del :)
I fredags Jobbade jag från 9-17.30 På götagården.. Dom e ju ba fööör söta där! :D Efter det va ja HEEELT död!
Sandra och jag drog t stan o köpte present t mamma.. o massa smycken t oss :D Vi köpte några halsband, arband, örhängen m.m :)
Efter d gick vi ba runt i stan sen kom pappa o hämta oss så körde vi hem henne o sen stack mamma pappa och jag o åt pizza :D mums :D
Lite senare kom älskling o vi gjorde inte så mkt.. Vi kollade på film o myste hela kvällen.. Tur d för ja a fett trött :/

I Lördags åkte vi t göteborg :) Jag o alfred asså.. Vi åkte först t kviberg där han köpte massa nagellack och godis t mej :D hihih sen åkte vi t nordstan.. Kika lite i affärer och åt på lydias mums :) Efter de stack vi o hämta bilen och parkera den vid avenyn och satte oss på en uteservering :D Det va ju så otroligt fint väder så vi passade på :D Hörde att d hade regnat hela dan i Borås HAHA. Iaf där på uteserveringen tog vi en kall dricka o satt o lyssna på band som spela och sånt.. Jääättemysigt :D Sen runt 10 bestämde vi oss för att åka hem o när vi va på väg hem fick vi lust o festa.. Men sen när vi kom hem blev vi jääääääävligt sega o bestämde oss för att kolla på film ist.. Så vi åkte t videomix.. (Det heter INTE hemmakväll) o tänkte hyra film men vi hitta typ inget så vi köpte glass Ben & Jerrys lr va d heter:P Så åkte vi hem o kolla på en film vi hade hemma o så .. Myste resten av kvällen .. Så lugn o skön fredag o lörda iaf =)

Sen igår, Söndag, Åkte jag t stan o mötte Sara :) Vi stack t viskan o strax därefter kom Sandra oxå :D
Jag och sara åt Kycklingspett med potatis och tzatziki :) Det va jättegott och efter d satt vi kvar o tjöta lite tills vi fick värsta idén! haha Vi drar på bio! Jajjemän.. Så vi fråga Sabina o Heidi om dom ville hänga me o dom va på :D Men helt plötsligt ringer Sabina o berättar att d bara fanns 9 platser kvar o ingen jämte varandra! Vi baa eeh va, på en söndag?! Så vi drog t bion ändå för att kolla.. Aaa då va ba 5 kvar! så d sket sig.. Så efter d gick vi o satte oss på torget.. Njöt av solen, satt o tjata, lyssna på musik o rökte.. Najs :) Tills vi tröttnade o fick RYCK för att vi inte kom på va vi skulle göra :(
Helt plöstligt kommer Alfred och Mahmood gåendes framför oss :P Så vi satt o prata liite o sen kom min söta älskling på en ide :D att vi kunde åkt t Gbg :D Vi ba jaaa fan, hade ändå inget o göra.. Sandra stack som vanligt hem, tråkmåns! haha Så Sara, Alfred, Mahmood och jag stack :) Först hämta vi upp heidi sen åkte vi t gbg :) Där satte vi oss o fika :D Sen gick vi runt lite och sen kom Heidi på att vi kunde dra hem t henne o kolla på film :D Så vi åkte från gbg o kom hem t Heidi runt 00.00 inatt :P haha Normala vi e haa ;) O sara som skulle börja jobba 07.30 oxå! HAHA Först åt vi smörgåstårta och Lasagne hos Heidi :) Sen blev d massa morotskaka, Toscatårta och kakor :D Sen kolla vi på Alvin o gänget :D Den e ju sååå rolig :D När filmen va slut.. runt halv 3 lr nåt åkte vi hem.. så ja va hemma strax efter 3 inatt=)

Detta va min heelg :D Söndagen va lätt bäst! Haha värsta impulsgrejjerna hela dan. De e så d ska va fan ;)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0