Osito Gominola :)

Love that song.. först va den fett irreterande men nu diggar jag den!

Aja, Heej allihopa :)
E på lite bättre humör idag typ.. Kanske beror på d vackra vädret? ME LOVE!
Just nu sitter ja på jobbet .. slutar om knappt 2 timmar , WOHOOW.. Ikväll e d ju första torsdagskvällen.. fast d e ju inget man direkt vill dra på :P
E bjuden på fest oxå men får se om ja orkar dra..
Vet ej vaaaad som händer ikväll då helt enkelt haha ..

Imorgon ska ja t göteborg med Sandra och Sara :) Vi ska shoppa sönder! haha inte jag! får ej.. pankilicious just nu typ..

O så åker man typ om en vecka oxå.. inget pass för min del ÄN :(

Ne usch nu fick ja ångest..

Hörs sen!

Beeessiiitooooooos <3

Ps.
Måste ba tacka Sara Younes för all hjälp hon ger mej dag o natt.  Underbar e du gumman ♥  Ds.


 Sara & Jag - student 2008

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0