Te quiero mi amor..

Mi corazonsito, Blir så himla glad                                                                         
av att veta att du finns vid min sida..
Det är endast DINA läppar jag vill kyssa,
din kropp jag vill känna och bara din
närhet jag vill ha. Jag är så himla kär
och jag vill aldrig förlora dig.
Du kanske läser detta nu, jag vet inte,
Men du kan verkligen inte ana hur mkt
du betyder för mig. Hur mkt jag tänker
på dig, dag in dag ut. Dag och natt.
Visst, vi har våra bråk. Men min kärlek
för dig blir aldrig mindre och försvinner
aldrig. Du har tagit mitt hjärta med storm
och vill ha dig vid min sida föralltid.
Jag säger allt detta från djupet av mitt
hjärta och hoppas att du nån dag kmr
inse att mot dig skulle jag adlrig göra nåt.
Aldrig nåt för att såra dig, aldrig nåt som
skulle göra ont hos dig. Ingenting.
Tvärtom, vill bara ditt bästa och vill se
dig oerhört lycklig. Och vet du varför?
Jo för att om du är lycklig, så är jag
också det. O allt detta bara för att


J A G  Ä L S K A R  D I G !  ♥

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0