Torsdag :)

Vilket cpväder! Plötsligt soligt, plötsligt regn? ORKA. Antingen fint lr fult väder ffs.
Yeye whatever. Sitter på Jobbet nu :) Har precis fikat o sånt.. Det va jag som tog med mig fika idag.. Lite kanelbullar och mjuk pepparkaka =)
Vi fick även massa bullar från Ellos Vd :P Så nu ha vi bullar resten av kvällen :P

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer .. Vet ej om XoY kör ikväll? Kanske blir en sväng där då? Får väl se.. Får väl prata runt lite först :)

Imorn tar många studenten! Åååh jag minns förra året då jag tog den .. En av dom lyckligaste dagarna i mitt liv!
Fast imon missar ja den :/ Jobbar 9-17.30 imon..

Jag har förresten bestämt mej för att uppdatera min blogg oftare nu! Ha blivit lite dålig på det på sistonde ..






Typ detta åt vi nyss :)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0