17 mars 2009




Först o främst vill jag bara säga en sak: FAN VA KASSA NI E PÅ ATT KOMMENTERA?!?!

Tack.

Sen vill jag bara säga att vädret idag e heelt jävla UNDERBART! ¨ååh såna vårkänslor hihi :) Asså jag va typ inte ens trött när ja vakna för att ja vakna av solen och av ett telefonsamtal av min kompis :) så skönt! Asså nu får man bara lust o gå ut o promenera o bara känna den friska luften! åååh.. ja vill! Bara gå runt o runt, typ i ramnaparken lr nåt =) Gud va härligt d hade varit ! Men har man jobb så har man.. Så just nu sitter jag här på jobbet o kollar ut i det stora fönstret bakom mig.. Nati vill ut ! :D

Igår efter jobbet stack jag hem o kollade på spårlöst som sagt :) D va nice men dom va i Santiago så jag kände inte igen ställerna så mkt :/ .. Runt 10 så kom Haider.. haha äntligen fick jag lite tid över :P Nee men vi softade bara o tog d lugnt.. Gick runt o satt o tjata i några timmar :P Berätta massa grejjer vi vart med om o så.. Riktigt nice va d iaf :) Men jag bara MÅSTE berätta om va han sa HAHAH Det är såhär nämligen att Haider e nyinflyttad här i Borås..

Haider - Okej, men hur kommer man till dej?
Jag - Buss?
Haider - Aa ja vet haha men vilket nr?
Jag - Aha haha 7:an eller 9:an =)
Haider -  Okej, men om jag tar bussen härifrån Sjöbo, åker den direkt t dig?
Jag - HAHAHHA ööh NE? haha du får ju byta buss på busstorget dumbo! :P
Haider - Ahaa okej, va vet jaaag haha.. Men hur lång tid tar d o komma t dej?
Jag - ja veet:P hehe typ 7 min.
Haider - Aha okej, hur många stationer är d t dej då?
Jag - STATIONER?! HAHAHAHHA
Haider - Vaaaaaad, e du beng eller? haha fan hela borås e cp ju haha

Och jag ba döööööör av skratt.. ncnc stackarn :/ :P

Iaf, d va faktist lite roligt när han sa så :P D e la inte lätt o komma t en ny stad ba sådär:P
Men jag hade jättetrevligt med dig gubben =)


Resten av natten snacka ja i tel as usual :P la mig typ 6 i morses.. Skärpning Nathalie!

Nä, nu ska ja jobba vidare o ikväll ska jag va me Haider igen =)

Ha en underbar dag!

Dagens Outfit :

 


Bye bye !

Tell Me
Postat av: Häjdi

sv: thaanx babe:D



shiit du har skrivit massa inlägg sen ja va inne här sist haha, får se till & börja kolla här mer då, nu när du har börjat uppdatera igen haha:) Love u <3

2009-03-17 @ 22:53:50
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

baby skicka bilder till mig hotmail så jag kan fixa :D <33

2009-03-18 @ 09:20:12
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: erica

naaaw saknar dig med!!

Ska vi ta en fika snart kanske? och gå ut?

passar bäst när lönen kommit för utgång iaf :D:D

Pussss!

2009-03-18 @ 13:09:48
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vill du få gratis presentkort från ett stort val av butiker?

Då ska du bli medlem på Gratismode och börja skrapa ihop poäng.

Det är 100% Gratis och inga dolda kostnader. När du värvar en medlem som har tjänat ihop 100 poäng får du det automatiskt.

Lycka till hugs&Kisses!

2009-03-18 @ 13:19:50
URL: http://lalaas.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0