Hemma nu :)



Te dua Zemer / I


Haha min zemer e så sööt o ville skriva detta i mitt inlägg :) ♥
iaf...
HEJ!

Haha flumig ftf :P Iaf .. Det gick bra på jobbet =) Fick ganska många =)
Efter jobbet stack jag in t stan o mötte min Sandra ♥ Vi gick runt lite, Stack t ica, sen gick vi runt mer :P Haha skulle egentligen t Ramnaparken men d blev inte så.. Strax efter kom Sina =) Längesen ja träffa den apan :P Hehe iaf så gick Vi runt o promenera i stan, sen gick vi in i Parken o promenera:p Sen följde vi sandra ända t Göta =) Hon gick hem o vi gick vidare mot stan igen där han helt plötsligt får för sig att bussen skulle komma 21.45 .. A men klockan va ju typ 47 men han insisterade att bussen skulle komma.. jaja tänkte ja och satte mej i busskuren :P Aaa du SINA tiden gick o gick o ingen buss haha så vi bestämde oss för att gå t stan ist:p Så gick o pratade om allt o inget o lyssna på musik :P Sen prata vi lite om torsdag oxå (Vilket jag verkligen ser fram emot) Och Sina ska förmodligen oxå med =) Så nu blir vi ett gäng .. PARTY:D
Iaf när vi kom t Stan satte vi oss i min busskur o pratade.. Tills min buss kom.. OCH en äcklig kille som brukar förfölja mej som bor HÄR där ja bor kom oxå.. FAN! Ville verkligen inte ta samma buss som han för att vi går av på samma busshållsplats o han e helt enkelt PSYK. Men då säger den snällasteee vännen Sina att han hänger med mig i bussen så att jag slipper åka själv.. Naaaww =) Så snällt.. Så vi hoppa på bussen sen gick vi av o stack hem t mej en stund =) Han satt o läste tidningen i köket medans ja sprang in o ut o skulle byta om o skit :P Haha sen ville han hälsa på min bror oxå haha så söt :P Iaf.. efter en stund bestämde vi oss för att dra ner t bussen så mamma gav oss två cigg sen stack vi =) När vi kom fram t busskuren satte vi oss o tjöta lite sen så kom bussen o så hoppas han på den =)

Jättemysigt va d me er sötnosar.. o Sina du e allt lite cp ibland men du e ändå skööön brorsan :D haha ♥♥

Nu sitter jag här o pratar i telefon som vaaaanligt :P Haha Btw Emma kommer på Torsdag! YES:D Har inte träffat henne på år o dar typ! Hehe för er som inte vet vem d e så e d en gammal vän som ja hade när ja gick på högstadiet.. Assså hon va som en äkta syster t mej då men nu ha d gått flera år sen vi sågs o d kmr bli jävligt nice o få va me henne igen :D Hihi ♥

Så fick man lönespeccet idag oxå.. ouuuuff onsdag - Natti goes shopaholic?! :P Lääätt =)

Nu ska jag leka duktigt och typ gå o lägga mej så att jag kommer upp i tid imon :) Ska möta en kompis i stan 1 o sen sola sen blire jobbet =)

Ha d gött så länge people, sov gott ! Puss Från Nathaliiieeee ♥

En speciell puss till I. MPUQ Zemer, Te Dua Shume mi amor! ♥

 

Tell Me
Postat av: Anonym

te dua edhe une ty loqk puzz

2009-03-24 @ 01:35:23
Postat av: Anonym

oyye quien es tu zemer ahora mi amorcitA???

2009-03-24 @ 13:04:17
Postat av: heidi

aaa ja undrar dsm som sylvi?? haha antar att d va hon som skrev d ;P



sv:hhaha okejdååå . aa ifs d e sant ;) då förstår ja att man måste dricka lite iaf hehe :) aaa ja vet :/ inte så bra o komma bakis o helt död på tentan kanske haha. aa , nee ja vet inte säkert om ja ska dra t tentafesten heller.ja vet inte riktigt gumman.. hur ska ni göra? ska ni dra dit? Puss älskar deej sötnos <3

2009-03-24 @ 13:27:49
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: eriiiiiiica

waawawiiiiwaaa!! så snÿkk kleeening ;)

vill också ha den!!:D



Hoppas du mår bra gumman .. Miss you .

nu är de löning, får ta å ses snaaart! ser att du har en uppbokad månad men hoppas vi kan klämma in nån dag :D

2009-03-24 @ 18:00:53
URL: http://nosecrets.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0