Lön :D

♥♥♥♥

HEJ:D

Idag har jag umgåtts med denna ↑ fina älsklingen :) Hihih..
Det va meningen att vi egentligen skulle mötts lite tidigare men jag försov mej som vanligt..Eller asså först lägger jag mej tidigt för en gångs skull men lyckas inte somna föräns kl 4på morgonen.. sover drygt en timma o vaknar igen o e vaken typ t 7.. Tänkte att ja lika gärna Kunde gå upp då men då tänkte ja att d va lite väl att ha fått typ en timmas sömn :S  Jag somnar om o vaknar klockan 9 av att pappa väcker mej.. d va den tiden ja skulle upp asså..O va tror ni händer? Jo ja SOMNAR om! ååh o vaknar runt 12 o får panik.. haha Johanna var redan i knalle o gjorde lite ärenden.. haha så söööt =) Iaf.. Så d blev hoppa in i duschen o kleta på lite smink o sen ta bussen ner =) Vi kollade i affärer o mina pengar bara gick o gick :s som vanligt! Köpte en vanlig topp på gina som egentligen va helt onödig men den va fin! o så köpte ja såna tjocka strumpbyxor därifrån oxå.. Efter d fortsatte mina pengar o flyga iväg, exempelvist på smink. Hmm, skulle köpa en foundation o puder o masacara o rouge o bla bla bla massa skit..Men tillslut köpte jag bara min ääälskade mascara, puder och en såndär borste :P men ändå! 500 spänn helt borta! haha iaf sen gick vi o kolla på skor o sånt o tror ni Nathalie kan gå in i en skoaffär utan att köpa nåt? Näää nathalie kommer ut me ett par skor.. så där va d ännu mer pengar som gick haha..Fick lönen idag o har redan slösat en massa.. haha Lyckat!

Efter d skulle vi äta.. o så stog vi i hundra år o bestämde vart vi skulle så till slut stack vi t Viskan och åt kyckllingsallad :D mumsiiigt :D
Efter det så kom Jeanette men då va ja tvungen o dra t södra för att ta bussen t jobbet =)
Men jag hade iaf jätteroligt och mysigt som vanligt med dej Johanna ♥ :)

Aja, nu sitter som sagt här på jobbet igen =) O d e soooligt ute, va glad ja blir hihi :D O imorgon e d Torsdag :D yeeey, it's gonna be niiice ;)

Ikväll ska jag möta en kompis o dra till maxi, köpa hårfärg sen ska ja färga håret ikväll =) Ska bli mörkhårig
Igen.. Finally! Min hårfärg nu dödar.. usch haha :D

Nee nu blire wooorkiish o så skriver jag ite senare igen :D O people, kom ihåg att KOMMENTERA! hihi
Ajusste innan ja säger hejdå vill jag gratta min söötnos som fyller år idaag :D 20 ååår wohoo :D


GRATTIS PÅ 20årsdan Babe :D ♥♥♥

Tell Me
Postat av: Anna

hihih :) haru käkat våfflor idag då babe?

aah jusste, bestämt bakgrund och sånt?för tänkte börja lite smått lite senare =)

2009-03-25 @ 18:31:44
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Anna

Okey baby. Men ja kikar runt lite :)) sen kan ju du skicka den ikv så får vi se ?

2009-03-25 @ 18:55:25
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: johanna

sötast är du gumman :) känns som det va länge sen vi sågs fast det var senast igår en snabbis hihi love u pussss

2009-04-10 @ 22:56:13

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0