Mumsigt :)



Tjenis :D Sitter på jobbet igen :) känner mej ganska trött :S hmm..

Har ont i magen:(  Va o åt thaimat innan jobbet :) Gott gott ..Taack för maten älskling ♥
Ont o kroppen har man oxå! HAHA no comments.. ;)

Anyway vill att helgen ska komma nuuu :D haha sån festgalning man blivit usch usch men neee lev livet people:D ahah

Jag måste bara säga en sak..
Det e verkligen synd om vissa människor. Tröga människor. Asså alla har en hjärna? Use it please! Jag orkar inte med dina desperata handlingar HAHA, Leave me alone ;) Jag har mina grejjer o du har dina ;) That's it! Usch, bryr mej egentligen inte men ibland så undrar man lite om du inte har bättre saker för dej? Haha ncnc stackarn.
Jag har mitt liv. Familj, jobb, vänner o framförallt min kärlek. Så ett litet tips bara, GET THE FUCK OUT OF HERE!


wuuh där fick man ut d där iaf haha :D

Nää nu ska ja arbeta yttligare 5 min sen e d raaaaast! Hörs senare!

Avslutar detta inlägget med denna bilden :D



Hihi PuuuuussssHeeeeeeej :)

Tell Me
Postat av: Anonym

träningsvärk , kompiiis :D

2009-03-30 @ 17:45:44
Postat av: Anonym

Haha vem e d? sätter 1000 spänn på att d e du Sabina :D

2009-03-30 @ 18:55:10
Postat av: Anna

jaaa baby det måste vi, <33 okeey bra el dåligt :O ?? okey bra. loooveyou amor(L)

2009-03-30 @ 20:15:10

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0