Okey, du vann. Nöjd?

Done. Nu vet jag. Igår märkte jag att jag ftf har ett öppet sår. FAN. Jag som verkligen trodde att jag inte hade d längre?! Men igår märkte jag. Samtidigt undrar jag varför du inte tänker på vad du gör?? Asså RESPEKT kanske? Jag ha visat full respekt .. Orkar inte förklara på vilket sätt men om du nu läser detta så förstår du nog varför. Jag hoppas inte direkt in i ett nytt förhållande efter allt. Jag skiter egentligen i vad du gör med ditt liv.. It's your life. Men varför typ SKRIKA om det? Behövs det eller? Tror inte d.. Hela borås vet ändå om vad du håller på med och jag blir påmind everyday.com. Ibland så har jag sjunkit så lågt så att jag tillochmed har försvarat dej. Men nu undrar man fan om det var värt det? Inte när du håller på som du gör. Asså jag har inte ett hjärta av sten. Jag har oxå känslor!  
Allvarligt talat så kände jag inte igen mig själv igårkväll.. Jag brukar bara ignorera dig heelt men igår kunde jag bara inte sluta o kolla! Ååh jag är så jävla arg på mig själv. Hela kvällen gick du runt i skallen på mig. Hela natten typ oxå. Jag la mig i min säng och satte på en låt o ba lyssnade på den om och om igen. Samtidigt så flööööög mina tankar bort. Och vart tror du dom hamna? Jo, hos DIG. Ncnc, så arg och ledsen jag blev inatt asså.. Men mest av allt blev jag BESVIKEN. Jävligt besviken. Asså du är en bra kille, innerst inne, men varför gör du såhäääär?? Samtidigt som att jag skriver allt detta så undrar jag veeeeerkligen varför jag skriver allt detta här?? Vet inte själv varför. Känns som att jag inte orkar berätta sånt här shit för mina kompisar längre utan att jag hellre tar ut allt här.. för mig själv samtidigt som att ALLA kan läsa detta.
Aja, Livet är hårt. Men tackar gud att d finns människor som gör livet lättare o leva.



Ska dra mej nu. Har suttit o skrivit detta inlägget i typ tre timmar fast ja typ pratat i tel 2 timmar :p plus att min mobil ringer hela tiden :p haha nej men ska hoppa in i duschen nu .. Ikväll Blire fika med min Samanta! ♥

Skriver mer sen om jag hinner. Puss ..
 

Tell Me
Postat av: Heidi

åhh gumman :/ be strong <3 älskar dej sötnos (L)

2009-03-20 @ 18:48:33
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: S

<3

2009-03-20 @ 19:24:14
Postat av: Anna

du är stark baby , & förtjänar verkligen den bästa. <33333

2009-03-22 @ 15:40:52

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0