Ponte ahi, Ponte ahi ;)



Oh, ÄLSKAR de låten ;) Reggaeton reggaeton haha :)

Idag vakna ja ganska tidigt o stack ner t stan o käka lunch med papi :) Myyysigt. Sen gick vi runt o kika lite i affärer o mami kom ner sen oxå :)
Kom hem o hämta en grej sen stack jag hem t Sara :) Vi gjorde typ inget sen börja vi fixa oss :) Jag klippte mej oxå! Hihi, lugg o grejjer :P Bilder längre neeer.. SÄG VA NI TYCKER! haha tkr ja ser ut som en lite skitunge haha :P

Iaf sen stack vi t snack som vanligt :P Satt där o soofta bara o sen stack ja hem :) Orkar inte göra speciellt mkt.. E fett seeeg :/ Men men imorn e d fest.. Får se om jag pallar :/ hehe..

Nu ska jag fixa mina naglar sen ska jag nog ba ta d lugnt ikväll :)

Ha en bra kväll sötnosar!

 

 

Tell Me
Postat av: Annnnaaa

naaaaw sööötnos!

2009-03-15 @ 20:46:09
URL: http://exclusiive.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0