Sömnlös ..




Ne nu har jag suttit här i timmar. Är inte ens trött :S
Sabina ringde till slut hehe.. Så vi snacka typ till
halv 3 sen skulle hon sova :) Hmm kanske oxå borde
Sova eller? JA! fan klockan e ju snart 4.. not again :(
Aja imon blire iaf jobb sen hem, hem till angelica och
Sen blir det Xoy som vanligt.. Hoppas det blir nice =)

Ajja. ska väl gå o lägga mej i min sköna säng och försöka
Sova?! Hmm eller varför inte bara låta tankarna bara flöda?
Jo, mkt i mitt huvud på sista tiden men får väl hoppas på att
Jag somnar snart annars kommer jag verkligen aldrig upp imon.



Tysnaden säger mer än tomma ord. . .


Buenas noches everybody!
 

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0