Tengo tantas ganas de tiiiiii ..

Vilket betyder typ.. jag har sååån lust o va me dej .. En låååt asså =)

Yeah yeah, Stack aldrig o fika med tjejerna innan.. Orkade inte :/ :p hehe .. så ja ha ba vart hemma efter jobbet idag :) Lagade lite mat innan o satt o åt för mej själv.. mobbaaatt. haha..

Hmm torsdag imon :D Sista arbetsdan för veckan dååå.. Så imon kl 19.40 har jag HELG :D hihi o så utgång imon då as usual =) Mamiii köpte en klänning som jag ska ha på mej imon =)

Ouuff, jag kom o tänka på en sak innan.. Satt o snacka me mamma i en timma typ.. Vi snacka  om några grejjer :S .. O så kom ja på en grej.. Jag gjorde för ganska längesen en nattstad åt mej o en till person.. Jag ba ajusste, undra om den e kvar? Så jag kom hit o kolla och Japp.. Den va kvar.. Så satt o kollade på den lite.. O tänkte efter.. "Varför ska den va kvar?" Tyckte d va dags o ta bort den.. Så där satt ja typ i 10 min o försökte komma in på den.. kom inte ihåg lösenordet !  Men till sluuuuut kom jag på det.. O så gick jag in o kollade igenom den och sedan radera jag kontot.. Varför ha en nattstad man inte använder lixom..
Sad but true :S ..



Sitter här o lyssnar på Reggaeton.. Assså shit man sitter verkligen inte still! Får bara såna minnen från Chiiiiiiiiile ååååh vill TILLBAKA NU:(

Sitter här o väntar på att sega SABINA ska ringa. Dryga människa haha :D
Ne nu blire cigg tror jag.. Har ba rökt 2 idag :S Haha btw, jag ha typ "slutat" röka lite :P haha känner inte suget så mkt längre haha .. jaja fan va ja tjatar.

Skriver mer senare lr imon :D ♥  Love y'all !

Ajusste en sak till! haha lite pics från idag när ja va på jobbet ↓





 

Tell Me
Postat av: S

HAHAH ja är inte dryyyg, blev kvar framfööör datorn :P

2009-03-19 @ 17:17:23
Postat av: Natiii

Haha hooeee du drygar jämt raring ;) haha fast ja e kanske värre :P:$

2009-03-19 @ 17:40:38
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: heidi

så sööt du e på bilderna:)<3

2009-03-20 @ 12:48:49
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0