Underbar Helg :) !

Hellooow =)

Jag har inte haft tid för att sätta in bilder o sånt från chile :/ Men ja kan iaf berätta va som hände i helgen :D

I Torsdags jobbade jag sen va d Xoy som vanligt med mina Baabes :D Skitkul as usual.. Träffade massa godingar o dansade loss som vanligt hihi :) Sedan efter det så tog vi taxi hem som vanliigt.. Sån TUR att jag aldrig behövt betala för taxin på torsdagarna HAHA .. så dyrt ju?! Haha men d finns ju så snälla människor som alltid bjuder på taxin haha ;)

I Fredags var jag hemma o städade o sånt..Sen på kvällen stack jag o fika me tjejerna som vanligt.. Satt där o tog d luugnt tills jag helt plötsligt runt 11 fick sms av min ÄLSKLING!:D "Jag är i borås gumman" 
Och  Det är självklart Tresor jag pratar om :D Wiiiiiiiiiieeeeee:D
Jag blev överlycklig, har inte träffat honom på typ två månader :(:( O d bästa va ju att han va på högskolan med Bicko o vi satt ju på Snack som ligger mittemot.. Så han kom dit! :D Ooooh guuud va skönt d kändes att få krama sönder honom.. SAKNAT HAN SÅ MKT! :( Så vi satte oss där o pratade en stund.. Sen stack alla hem o till slut va d bara Jag tresor och Sylvia kvar.. Så runt halv 2 tiden stack vi alla tre t Högskolan där Bicko satt o plugga.. MMM pluggar mitt i natten haha Jag vet va ni tänker :P HAHA Lärarna i högskolan hade typ fest där så d va lite trevligt men vi satte oss i datasalen.. Tresors kompis satt o plugga lr nåt.. Sylvia prata i Tel lite länge bort.. Och Jag o Tresor satt o kolla på filmklipp på datorn.. Så mysigt :) hihi.. Sen när klockan blev typ 03.20 så bestämde vi oss för att dra hem.. :) Så vi gick alla fyra tsm en bit sen sa vi hejdå o så tog Jag o sylvia sista nattbussen hem 03.40 =) Så myyyysiiiiiig kväll/natt va d iaf :)

I Lördags så vaknade vi stack t knalle fort som fan in t Systemet o köpte lite gott :) Haha sen köpte jag nåra strumpbyxor o en jättesöt Väska :) hihi Sen fort som fan heem o Färga håret, duscha, sminka, fixa håret o kläder o lalala.. u know.
O så va d dags för Gruppfest med jobbarkompisarna igen :D O denna gången var vi hos Jimmy som precis flyttat in i en ny lägenheet här i stan så d blev typ Gruppfest/Inflyttningsfest.. O denna gång tog jag med mig mina trogna festpartners Sandra och Sylvia dit :) Hehe vi skulle va hos jimmy runt 7 redan o börj festa men vi sega oss lite.. eller aa okej då JAG sega mej så vi kom dit vid 8.. Där va alla jobbarkompisar plus några andra :) Vi va rätt många och jag hade jäävliiiigt roligt :D HAHA.. Sedan var det oxå meningen att vi skulle förfesta med tresor o dom men d blev tyvärr inte så :/ Men sen nån gång vid 12 stack vi t Xoy o shejka sönder där :D haha.. Sen så kom såååklaaart min sötnos dit :) åh gud så längesen jag dansade med dig Tresor! Så vi dansade hela sista timmen.. sååå kul va d iaf.. Efter det stack vi o hämta våra jackor o drog ner t busstorget där jag tyvärr fick säga hejdå t min älskling :( Han skulle åka tillbaka på söndag morgon.. eller aa klockan va typ 3 o han skulle åka runt 8 på morgonen.. så där stog vi o sa hejdå.. o Tresor, JAG SAKNAR REDAN SÖNDER DIG :( Min allra bästa vän e du! <3

Efter det träffa jag Jesus , utbytesstudent fårn mexico :) och stog o tjata lite me han hehe.. sen stack jag o sylvia hem :)

Igår var jag BAKIS som fan usch.. men d hindrade inte oss från att dra t Snack igen med babesen =) Satt där o tjöta sen Stack Jag Sabina o sylvia hem t meej.. o ba softa o så va Hussein hos oss oxå haha så d va ruuuliiiigt :D

Ajjaa detta va min helg :) Och nu sitter jag på jobbet sen som vanligt.. Skriver mer när jag kommer hem=)

Later Peopleeee :D

PUSSSSS !


    
Nyårsafton i Viña del mar, Chile 08/09 ♥

Tell Me
Postat av: Anonym

SNYGGING! <3

2009-03-02 @ 19:34:54
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: ÄNI!

sv: ja baby :D så kul!

2009-03-03 @ 17:22:13

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0