What a wonderful daay :D




Erkänn?? :D Kolla vädreet yaaaao haha.. ja dör :D Vill uuuuuut :D:D

Igår va d samma saaak.. asfint väder o så satt man inne o jobba :/ Men efteråt tog jag bussen t stan sen direkt bussen hem t Haider :) Vi skulle egenltigen hyra film o sånt men d blev mer att vi satt hos honom o bara praaaaata om en massa, softade med cigg o cola :) Sen runt 23.00 kom hans två  kompisar från Göteborg, En bosnier och en Alban :P Så vi gick ner o mötte dom o stog o prata lite :) Sen körde dom mej t stan där jag sa hejdå t dom sen tog ja bussen hem runt tolvtiden :) Det va iaf en jättetrevlig kväll :)

När jag kom hem så vet ni alla vad d blev va? JO telefooooon as usual.. Snackade i tel typ t 4 imorses sen sov jag :)

Idag va jag helt seeeeg när ja vakna men min kära papi va så söt o skjutsade mej t jobbet =) annars hade jag inte suttit här haha :P Så här sitter man med e tofs på huvet, luggen liggandes helt fel och lite smink :P   Who cares?? :P

       Var bara tvungen o sätta in denna haha Här jobbar jag :D





Jaaaa måste ba säga en sak.. att från och med nästa helg, 28:e mars så e d en reaaal festmånad för meej! haha
Detta är några saker som ska hända: 

26:e Mars - Lönetorsdag. Utgång med tjejerna ! 
28:e Mars - Latinofest, Ay caramba.
2:a April - Torsdag, utgång med Tjejerna.
4:e April - Heidis 20årsfest :)
9:e April - Torsdag, utgång as usual :D
11:e April - Latinofest här i Borås på Door 21 :D:D

Osv osv haha .. Jag e lite galen ibland va :D Man lever bara en gång people! :D



One thing som st.ör mig lite . .
Vfr snacka skit? Jag har itne gjort dej illa:S?
Exept one thing, men vafan... Jag förstår inte riktigt.. 
Please, see this like a good memorie.
Because memories never dies

 


Well people, OVER AND OUT !


Tell Me
Postat av: Häjdii

ojj nathalie min party prinsessa haha:D <3 nu får ja verkligen börja bjuda folk när d tom står på din blogg haha måste göra d idaa :P Te quiero <3

2009-03-18 @ 18:48:33
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0