190509

Heeej :)

Asså jag får årets ÅNGEST varje gång ja går in på min blogg :/ Ba för att jag inte uppdaterar nåt :( Sorry :(:(

Haha på sista tiden har jag ba umgåtts me vänner och älskling :)
Helgen ha vart underbar =)
Fredags va ja med johanna :) Vi fika på viskan o prata en massaaa =) Mysigt som vanligt :) Sen kom även johannas syster jenny :) Sen mötte vi sylvia lite o hennes syster och systerbarn :) urgulliga :D hihi sen lite senare mötte ja pappa i stan så köpte jag ny mobil :D som ja inte ens börjat använda :S haha.. Sen senare åkte ja hem fort sen stan igen o mötte pearcy o så käka vi på borås kebab sen kom Sara oxå :D så stack vi t Viskan igen :s haha där satt vi o tjöta lite sen kom Sabina, Sophia, Heidi Sandra och alma oxå :D
Vi satt där t 10 o så kom samanta så drog vi vidare t Snack istället :D haha där satt vi resten av kvällen typ.. Till slut va d ba jag o Sandra kvar .. Så vi gick runt i stan o kolla läget och åkte hem runt 2 :)
Rolig kväll tjejer :D <3

Lördag va jag hemma först.. Sen kom Sara t mej runt 3.. Vi va ba hemma o tjöta lite.. o fick panik för nåt jävla kryp på mitt golv.. Så där satt sara o jag lipandes på min säng.. haha nördar :P Iaf.. Sen runt 5 kom Älsklingen o hämta oss o så plocka vi upp Sandra på vägen o så kärde han oss hem t sara :)
D va nämligen planerat att vi skulle på tjejmiddag hos Alma den kvällen så vi åkte först t sara för att fixa oss lite fint först :D Men icke sa nicke. D blev katastrof.. Ett fult sms fucka allt haha så vi tre blev lite snea på alma o lalala så vi stack inte dit.. Så ist börja vi fixa oss ännu mer.. med årets sämsta humör o astjuriga och hungriga haha.. Vi hade sett fram emot d ju! haha.. iaf så vi locka hela mitt hååår o sara sminka mej o lalala.. Sen ville sara att vi skulle äta nåt hos henne för vi va ju så hungriga! haha .. men då ville inte jag o då börja jag o sara tjaffsa hahaha så roligt asså.. katastrooooofkväll..  till slut lugnade vi ner oss lite o jag fick en gurka o tugga på haha :D sen åt vi lite mackor o sånt.. Sen blev klockan så mkt som typ halv 11 o vi visste fan itne va vi skulle göra.. Så då tänkte vi artr vi drar t stan o kanske drar ut lr nåt.. men neeej neej, helt plötsligt luktar d BRÄNT HÅR i huset..

Saras syster - Sara, ha ni bränt hår lr nåt??
Sara - vaa nee? :S
Jag - omg, LOCKTÅNGEN!
Sara - eeh JA TRODDE DU HADE STÄNGT AV DEN?!!
Jag - EEH! Ja trodde DU gjorde det?!

Alla vi springer in i rummet.. Se däär! Saratrögafan ha glömt locktången på.. och PÅ SÄNGJÄVELN! Så d hade bränt genom filten, täcket, TVÅ kuddar och ÄNDA ner t madrassen typ.. Jag lovar.. 2 min till oo huset hade börjat brinna.. Kuddarna va ju helt förstörda! dunet va helt bränt.. så vi öppnade alla fönster i hela huset och sara slängde sina kuddar.. Men d lukta sååå mkt! så till slut tog hon bort alla lakan o allt.. inte nog me att hon e så trög o lämnar locktången på sängen.. när vi väl upptcäkte d och såg allt helt bränt och locktången helt förstörd så lägger d jävla ägghuvvet locktången ännu en gång på sängen! Asså d va så kalabalik.. vi visste inte ifall vi skulle gråta lr skratta.. Men till slut börja jag o sandra skratta så mkt och tog till och med kort på incidenten..hahaha. Så sura o griniga och helt täcka av brännlukt satt vi vid fönstret och hade cpryck!
Våran standardmening då va iaf " VA FAN SKA VI GÖRA?!"
HaHAHA till slut bestämde vi oss för att dra t stan.. vi missa bussjäveln naturligtfuckingvist! Haha men sen fick vi ryck och drack upp 4 cider på 6 min! VI KLUNKA I OSS SKITEN! belive me. O satte oss på bussen t stan.. Sedan drog vi t xoy.. Assså ni borde sett oss.. vi såg HEEELT förstörda ut.. shiit haha men resten av kvällen va skitrolig :D Massa massa dans och skratt :D Där inne träffa vi bla Sina som va så söööt o bjöd mej på en Rosa pantern:D MUMS! Iaf, lyckad kväll! Inne på xoy iaf haha xD

Efter det stack Jag Sina och Sandra t parken o vänta på älsklingen som slutade jobbet och kom t´bx t Borås och hämta oss :D körde hem Sandra och sina .. Sen mej o min bror =) Såå d va min lööördagskväll :P

Söndag kom älskling hem t mej o tvätta bilen sen stack vi t maxi o köpte korv och sen åkte vi o hämta Heidi som tjata om att hon INTE skulle komma (vilket vi sket i ) haha sen åkte vi t almenäs och grilla me folket =) Vi åkte o hämta lite mer o mer folk under tiden men till slut va d iaf; Alfred, Omer, Heidi, Sandra, Sara, Mirsad, Elin, Sylvia, Mohamed, Sanel och jag :)
Trevligt trevligt :D Förutom att alla killarna jagade min älskling o slutet.. o vi tjejer  satt o kolla på haha :D
Efter d stack jag o älskling t maxi o köpte gurka och dip o så åkte vi hem o kolla på 2 fast 2 fearious 4 :D Riktigt mysiiigt hade vi,, som vanligt :D o filmen va bra :D fast jag somna så ja missa slutet :/ haha :D

Iaf detta va min helg.. fyfaaan va jag ha skrivit nu.. ni som orkar läsa detta e fan GRYMMA!

Haha ne nu slutar ja jobbet.. efter d ska jag va me sylvia :D Ska klippa henne sen ska vi baka brownies oxå :D

Bilder o sånt kommer sen! Ja lovar!

PUSS SÅ LÄNGE <3

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0