Elfsborg - IFK !



Om en liten stund.. Älsk kommer snart o hämtar mig från jobbet :) Sen åker Älsk, Jag, Sina, Sandra och Sara t Borås arena o kolla på Matchen =)

Idag innan jobbet åkte ja t stan för o möta sara :D meeen d blev så att vi två plus Alfred och Sina stack o åt thai ist =) Mumsigt! hihi efter d körde min älskling mej t jobbet o nu sitter jag här..


Långhelgen har annars varit helt underbar :D Göteborg, Varberg, Grill och mys hos Sara, Tält o mys på Transås, Tält och kul i Viskafors och mysig kväll med sara igår kväll :)

D e typ d ja gjort under långhelgen..
Bilder o sånt kommer så fort ja lagt in bilderna.. ja e så kass på att uppdatera och lägga i bilder nuförtiden.. sorry :(

Nee nu ska ja jobba 5 min till sen matchen som sagt.

PUSSSS

pssttt.. Jag ÄLSKAR Alfred Shtitarica ♥

Tell Me
Postat av: Anonym

säg för fan inte att du har tältat på transås? hahahaha

2009-05-05 @ 21:37:33
URL: http://kizzmyass.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha spelar ingen roll pullan, att du ens tänkte tanken :D hahaha

2009-05-07 @ 00:03:53

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0