Torsdag :D

Heej alla godingar:D
Hur mååås det? haha :P
Själv e allting bra =) Sitter på jobbet nu o har precis haft fika med gänget :) Satt o prata om bla gruppfesten på¨lörda :D Kommer bli sååå nice ;)
Idag har ja bara varit hemma.. segat mej :P sen åkte jag t stan o fem min innan min buss skulle komma ringer älsklingeen o ville komma o ge mej en puss innan ja drog t jobbet :/ Men han hann inte.. han kom preciiiiiis t stan när ja gick på min buss :( ingen fara.. massa pussar ikväll ist :D hihi..

Juste ikväll ska jag ut med Alfred o Sina :D Vi ska t xoy ;) D e sån här sommarkarneval på xoy typ :P Lite sydamerikanska rytmer o sånt:D Såå hoppas på att det blir niiice :D PARTY PARTY :D

Förresten ! BARCA VANN IGÅR :D huhhueee, I knew it :D ;) Jag o alfred skulle egentligen se matchen i stan men vi åkte hem t mej ist o satte oss framför tv:n med chips o dricka :D Myyyys ♥

Näää nu får ja massa samtal på jobbet, konstigt nog :P

Skriver mer sen! Puss o kram



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0