New life ;)

Anna Norén imorn, dåå jävlar :D ♥ ♥

yepp, så skrev Anna t mej facebook innan. Imorgon börjar vi våra nya liv serru ;) Ska möta henne kl 11 imorn och vi ska träna! Vi ska börja me powerwalks! Ska bli så jävla härliiiiigt. Tre ggr i veckan miiiiinst ska vi göra d. O vi ska även lägga upp ett matschema! Vi ska även träna på våra två maskiner som gör suuusen=) 
Nu jäääääävlar ska vi bli kropppsfixerade haha nee men försöka vara nyttiga o sånt.. o gå ner massa massa i vikt. Haha jag har ju själv hållt på ett tag, typ 1½ månad och jag har nu insett att d faktiskt går! E rätt glad över det :) hihi.
Så, som sagt, imorgon börjar allvaret!

Ska bli så jävla kul! Har ungefär en månad på mej innan ja dyker upp på Beachen ;)



Den häääär maskinen ;)




Tell Me
Postat av: Anonym

oooooooh lätt baby :D <3<3 fyfan imooorn äre verkligen dåå jävlar (y) hahah :D men du, glööm inte imorn. jag har fixat ett nr btw ; 0736438623. ring mig imorn när du vaknat ! föörsov dig inte kvinna! ääälskar dig

2009-12-01 @ 01:17:19

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0