Underbaraste helgen på länge!

Hej sötnosar :)

Hoppas allt e bra me er? Me mej e d helt okej.. TRÖTT bara. O jag o mina babes vet ju varför.. hmmhm sömnlös helg helt enkelt. Men lääätt värt det!

I fredags åkte Anna och jag hem t Zumra o min lilla ängel
Jag har ju fan typ bott hos henne de senaste helgerna? haha
Iaf, anna och ja åkte dit och mötte dom så handla vi mat o sånt :)
Sen åkte vi hem t Zum och softade, skrattade, prata sönder och åt tacos! mums :)
Efter d så softa vi bara.. men fyfan va kul vi hade haha. Vi flumma SÖNDER jag skojar inte..
Har fan inte haft så kul på sååååå länge! :D

lördan åkte vi o shoppa lite.. Och ja, jag o zum sov la typ 3 timmar? så pigga o överflummiga va vi iaf ;) Vi köpte iaf en sån kabel som kan koppla från datorn t tv för på kvällen hade vi bestämt o kolla på"Paranormal Activity" Jag köpte ett par nya stövlar.. Naturligtfuckingvis! Jag + skor = Katasrtof haha.. Sen åt vi lite och hade allmänt kul :)
Senare på kvällen tog vi massa kort överallt i staden.. Underbara bilder som kommer upp här så snart som möjligt :) Vi kom hem runt 22.30 lr nåt? O då gjorde vi typ itne så mkt.. tog d lugnt och sen börja flummet.. katastroooof haha alla va övertrötta o ingen visste vafan vi babbla om typ.. Asså vi prata om allt ifrån att Anna trodde att Hon en fisk till att jag hota zumra. HAHA typ såhär :

Anna går in i köket för att hämta en skål till chipsen..
Anna - Jäääääävlar! Jag trodde jag trampade på en fisk, lr a kändes d som.. :S
Jag & Zum döör av skratt hahaha.

Zumra och Anna sitter i soffan medans jag sitter på golvet lite längre fram o försöker fixa tv lr nåt..
Zumra - AAAAJ faaaan min rygg!
Jag -  Va e d? Fastna du typ?
Zumra - Jaaa fan, aj kan inte röra mig !
Jag - Rör dig fort! Du måste knäcka tillbaka typ annars kmr du fastna så och d kmr göra ont!
Zumra - neeej, aj aj, fan aj..
Jag - RÖR DIG DÅ FÖR FAN! FORT! UPP MED DIG NUUU JA SVÄR ANNARS KOMMER JAG O KNÄCKER DIG!!!!
På två sekunder hinner jag ställa mig upp, gå nåt steg fram mot Zumra, Zumra ställer sig upp o knäcker tillbaka typ och jag hinner sätta mig ner igen. Och vi garva sööööööönder haha.

Kl e tyo halv 6 på morgonen och vi försöker få bort en sovandes anna från soffan så vi kan sitta där..
Zumra - Anna gå upp..
Anna - mmmmmmm (drar täcket över huvet)
Zumra - Hallå, upp. Gå o lägg dig i sängen!
Anna reser sig upp, trött som fan och vi tror att hon ftf sover.. Hon går in i rummet och efter 2 sek :
PANG BOOM PANG.. Årets smäll..


Jag - Vafaaan va d? Va gjorde hon? :O
Zumra - vettefan:S kolla!
Jag - Neej ja vågar itne !

Zumra reser sig upp o går mot rummet..

Jag - EY! Tänk så han hon lagt sig i barnsängen? :O

Jag och Zumra dör av skratt samtidigt som Anna säger:

- Håll käft, jag sover fan inte!

Jag o Zum dör igen av garv hahahah.



Som sagt, vi hade sååååå kul. O natten från lördan till söndag sov Zumra och jag inte en enda minut.. Så ni anar itne hur våran söndag var. HAHA berättar om det senare för nu måste jag jobba vidare. Och en sak till, Ni som orkar läsa hela detta inlägg e fan grymma!

Puss&Kraaaam ♥



Vi tre i helgen, älskar er mina tjejor! ♥




Tell Me
Postat av: a.n '

roligast på LÄÄÄÄNGE hahahahahahha :D

fyfan vad jag älskar eeeeeeeeeer <3<3<3<3

2009-11-25 @ 15:33:06
URL: http://hhheartless.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0