14 oktober 2009

Hellooo =)
Allt bra med er? Me mej e d helt okej. Jävligt hungrig bara.. Åt bara frukost innan ja åkte t jobbet, hann tyvärr inte med nån lunch eftersom vi började tidigare idag =) Så nu ha ja vart på jobbet i över 2 timmar ..

Igår va jag i stan med Sandra och Sara efter jobbet =) Vi stog mest ute o prata men till slut bestämde vi oss för att dra in t Viskan :P
Efter d kom Alred o hämta mej så åkte vi hem o drack te..vaaaaarmt te. Jag frös så jävla mkt =(

Idag vaknade jag ganska seeent.. Sovmorgon för jag har inte kunnat sova på heeela natten :( Har haft så Jävla ont i magen. Har nog aldrig haft sån här magont. Det gjorde ont på nåt konstigt sätt .. guuud va ont ja hade :( Så jag typ vakna, somna, vakna, somna o varje gång ja vakna kände ja hur ont d gjorde :/ imorses oxå.. Men nuu har d gått över iaf :)




Yeye, Ikväll spelar ju Sverige mot Albanien =) Tänkte kolla på matchen men vart vet jag inte än .


 

Tell Me
Postat av: Erica

aww TACK! lite ljusare ska de bli i längderna iaf =)

hur går de på jobbet? deppar ihop som fan att jag slutade, kan inte sluta tänka på det :( buuu...nu jobbar jag inte längre så har all tid i världen att fika...hoppas vi ses snart! puss

2009-10-14 @ 17:34:54
URL: http://nosecrets.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0