Hur?

Hur kan folk bara ändras så? på en sek? Från en minut t en annan.. Fattar ingenting.
Det e helt sjukt :O Har verkligen ALDRIG varit med om nåt sånthär innan. Jag tänker
och tänker men fattar inte ändå. Hur kan man? HUR? Asså detta e otroligt.
Önskar bara att personen kan vakna upp och inse. Detta gör mig så ledsen.
Man försöker och försöker. Man ger & ger och får tillbaka... ?
Asså It's AMAZING hur folk kan vända saker och ting! Vända allt mot mig!
När jag är 100000% SÄKER på att jag inte gjorde NÅT fel.
"Missförstånd" Från MIN sida helt plötsligt? WTF? Hade du förstått vad jag menade
och hur jag var så kan jag sväääära att du hade sagt "Förlåt, jag missförstog det"
Missförstånd från DIN sida ja!
Oh gud, Ibland undrar jag vad jag håller på med? Och VARFÖR jag fortsätter med
detta när alla säger att jag ska sluta. Jag har stått emot alla och fortsatt bara.
Men vafan, e d verkligen värt det?!
Ena stunden känner jag att ALLT jag gör e värt upp t 100% och ibland undrar jag
vad i helvete det är som händer?

Fan va jobbigt :(



Tell Me
Postat av: Jenny 6år

Hej fin blogg har.



Mitt namn är jenny. jag är 6år och har precis börjat blogga. vad tycker du om min blogg?



puss

2009-10-20 @ 18:36:32
URL: http://minijennys.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0