KärlekKärlekKärlekKärlek

Idag gick jag hemifrån ner t stan.. Mitt busskort tog ju slut igåår :/ Sen när ja kom t stan köpte ja busskort och stog o väntade på bussen, då min älskling ringde mig & bad mig komma t pressbyrån. Där satt han i sin bil så otroligt söt som vanligt.. men det va inte den bästa stämningen :/ Pga av småskitsaker som hände igår. Men som sagt, INGET kan komma mellan oss. Vi är oskiljbara. Vår kärlek är starkast!
Anyway, han körde mig till jobbet o så satt vi utanför Ellos o prata lite, då han helt plötsligt tar fram en stor ros i fint papper och ett gulligt kort. Fan va söt! Asså grejjen är att jag fick såna skuldkänslor :( För jag tjatat på honom som fan på sistonde att han aldrig är romantisk längre o sånt shit. O sist vi prata om det va inatt då han o Erkan va hos mej.. :/ Men jag blev så glaaad.. :$


Älskling, Jag måste säga att jag är så lycklig med dig.                  
Jag vet att vi har våra upp&ned-gångar men vi klarar allt!
Jag vet att jag kanske inte varit den bästa flickvännen på
sistonde men du ska veta att jag älskar dig obeskrivligt mycket.
Har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig.
Med dig har jag lärt mig vad kärlek är!
Te amo demasiado mi amor! ♥


Tell Me
Postat av: annnaaa

aaaaaaaaaaaw ni är så söta jag dööööör!!

2009-10-07 @ 17:03:41

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0