Oktober

Shit va tiden går .. Oktober redan. Det e ju sjukt hur kallt d blivit på sistonde oxå Brrrr..

Igår efter jobbet åkte ja hem.. va hemma en stund sen åkte jag t min baby Anna =) Vi satt ba o prata o sånt.
Glad att jag har dig gumman. Finns alltid här för dig! ♥

Idag ha varit en helvetesdaaaaag.. ååh. Först när jag vaknade kollade jag min mob, kollade klockan, läste sms osv. Och när jag såg kl va den 11.13 jag ba ååh va skönt.. Men NEJ! Kl va 13.11 jag såg feeel! Fick ryck o ba flöög upp ur sängen, sminkade mig och tog på mig kläder. Sprang ner t bussen och missar självklart den!
Jag var verkligen tvungen o ta den bussen för jag skulle upp t Ica först och köpa fika. Min tur idag på jobbet nämligen. Så där satt jag, sur som fan, o väntade tills nästa buss kom. And guess What? DRYGASTE busschauffören EVER! Han åkte så seeeeeegt. Jag lovar jag koookade.
När vi väääl kmr fram t stan bestämmer jag mig för att sitta kvar på bussen upp t ica. Men dååå ska ju han sega ännu mer. Kl var 14.35 o jag skulle ta bussen 14.50 från busstorget. Så på en kvart skulle jag hinna upp t ica, handla och sen ner. Så jag kom fram t Ica 14.40, sprang in o valde massa fika o ställde mig i den kooortaste kön. Men dååååå, GUESST WHAAAAT? Det står en gammal tant framför mig och hon sega SÖNDER. För det första kunde hon ingen svenska, för det andra hade hon lite varor men när hon väl kommer fram så ska hon ha cigaretter så då får kassörskan ställa sig upp och gå o hämta ciggen och sen när hon väääl ska betala så ger hon för lite pengar. Hon fattade ju inte va kassörskan sa. Så sen står hon o gräver i plånboken o hittar inga pengar. Klockan va då 14.45 min buss skulle gå om fem min. Jag va så suuur för när ja kolla på andra kassan då hade massa redan betalat o allt. jag valde helt fel kassa helt enkelt. Till slut tar kvinnan fram 500 kr o ger kassörskan. Sen fattade hon inte att hon skulle få växel tillbaka o bla bla bla. Så till sluuuuut betalade jag o sprang ut. Hade endast 2 min kvar så jag kuta t busstorget. Kom fram 49 men när ja väl kom fram till busshållsplatsen där min buss skulle gå va kl 14.50 o bussen hade åkt!
Fatta att jag va förbannad eller? Så jag fick helt enkelt bara sätta mig ner och ta en cigg för att lugna ner mig. Fick ta en buss senare så vi hann inte fika så mkt :/

Att jag alltid lyckas STRESSA! ååh.. Så nu sitter jag här på jobbet ooch har så
J Ä V L A   O N T   I   M A G E N !

Jaja, Puss på er sålängee =) ♥



Tell Me
Postat av: a.n '

jag är glad att jag har dig oxå gumman!!

tack för allt <3

2009-10-04 @ 19:36:03
URL: http://exclusiive.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0