Torsdag Torsdag Torsdag :)

Heej bloggen!

Idag är det torsdag =) Det betyder inget mer lr mindre än HELG om ca 2 timmar ;)

Känner mej på topp idag konstigt nooog. Haha nee men e lite glad över en del grejjer så =)
Jaaaa, jag e skum. Ibland mår ja skiiiit o ibland mår ja bääst. Aja, man har väl sina perioder :P

Igår efter jobbet åkte jag direkt hem. Försökte äta lite o sen softa ja ba.. Sen så rngde sylvia o fråga va jag gjorde för hon o Erkan hade inget o göra typ.. Så dom ville att ja skulle komma ut lite =)
Så vi stog ute och prata lite o såå sen gick vi in t mej och spela kort :D
Erkan förlora som vanligt haha nee skoja bara =) Vi alla vann typ lika mkr .. ? hihi..
Lite senare kom Alfred hem t mej oxå..Han hade vart o tränat så han kom efter 11 nångång..
Han ville inte va me o spela så vi tre spela vidare.

När Erkan och sylvia åkte hem, kollade jag o Alfred på tv o så.. Sen satt vi typ heeela natten o kolla på skitroliga filmklipp på youtube haha =)



Creeeed t yooutuuube haha =)


Tell Me
Postat av: erkan

jag vann faktist mest :P

2009-10-29 @ 18:04:33
Postat av: Jag

HAHA never majmun :D

2009-10-29 @ 18:15:08
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0