Torsdag !

Me love Thursdaaays :D
För detta innebär HELG efter denna arbetsdan :)
Huhuuu =)
Sitter här på jobbet & vi ha precis fikat färdigt. Blev lite kanelgifflar o kakor. Mums =) Bra för jag hann ju inte äta något innan jag sprang ner t bussen. Men nu känns det lite bättre :)

Igår tog jag d lugnt, Kollade på matchen mellan Sverige-Albanien som slutade 4-1 HAHA ;)
Sen Trixa jag lite me håret o sånt.. Tänkte ta ett lååångt varmt bad, bubbla o koppla av.. men d blev inte så:/

Ikväll får man se va som händer .. Va planerat att jag o hunny skulle ut ikväll.. Får väl se hur d blir med det. Ska prata me han later :)

Nu ska jag jobba vidare så jag skriver mer sen.

Puss & Kram ♥




Våran fika :)


Tell Me
Postat av: anna

:( <3333



ååh, fan va sugen jag blev på gifflar :D<3

2009-10-15 @ 18:39:09
Postat av: Srdjan D, Simic

Hej =) Ja, men vad kul... Allt är bara fint med mig, hur är det själv?

Herre gud, visste inte att du hade en blogg, måste sätta mig och läsa lite :D

kram

2009-10-15 @ 19:37:14
URL: http://srdjansplace.wordpress.com
Postat av: ERICA

aa precis, men imorn ska jag gå på stan hela dagen och fixa med jobb. hoppppaas att jag får ett snart:) vad blir de i helgen då sötnos? puss

2009-10-15 @ 22:02:04
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: Srdjan D. Simic

Men det är helt underbart, jag älskar att läsa bloggar och du fick mig att bli väldigt sugen på gifflar när jag läste i din blogg hehe... så jag köpte fyra gigantiska bullar på konditoriet uppe på Hulta :D

Jag länkade till din blogg i min blogg så andra kan gå in och läsa vad du har att skriva, hoppas att det är okay?

Puss

2009-10-16 @ 12:44:56
URL: http://srdjansplace.wordpress.com

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0