Gråått..

Mmm ganska grått idag för min del.
Hatar såna dagar.
Men Tackar Gud att jag har min pojkvän vid min sida i sån här lägen.
♥♥♥

Sitter på jobbet nu iaf.. Slutar om mindre än en timma typ.. Segt :/
Har såå ont i magen oxå. Shit kan itne bli värre :/
Lr joo klart d kan bli men blablabla.
Vilket fluminlägg asså. Bry? Njaa. Jaja

Min Helg ha iaf vart helt okej. Fredags va det höstmarknad.. Sen fika med tjejerna på kvällen :)
Lördags va ja i stan, synundersökning och köpte skor o sånt.. Sen bestod resten av dagen/kvällen/natten av ren KAOS & KALABLIK. No comments about that. Men d va väl ändå helt okej.. typ.. näää..

I Söndags vaknade jag o sara upp väldigt sent.. åt frukost o låg o dega i soffan i typ 5 timmar. Sen fixa vi oss drog t stan o åt maat sen åkte jag hem t Anna. Hjälpte henne med hennes Samhälllsinlämning och sen blev vi typ aaaaasövertrötta så vi garva åt exakt allting. Fast seeeeen hörde vi massa jävla ljud o grejjer! Livrädda vi.

Igår kom älsklingen hem igen. Han kom o överraskade mig på jobbet. Sötnos! Så sen va ja me honom resten av kvällen. Vi fyllde 2 år igår också btw =) Älskar dig Alfred

Nu ska jag fortsätta lida med min magont och jobba lite till.

Puss! ♥

 Ge mig nuuu! =(


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0