060410

Hello :)

Long time no see :P har verkligen inte hunnit blogga på sista tiden. Dels för att ja itne har nåt internet hemma än o dels för att jag vart ute o rännt mkt på sistonde haha.

Hoppas ni hade en bra påskhelg iaf :) Min va skitbra:D
Torsdag - utgång med tjejerna :)

Fredag- Va lite me jessica hos mej, sen mötte vi upp sara o drog t zumra :) Sen åkte jao sara hem t mej o hade lite deeptalk o mys :D Efter d kom sina hem t mej o vi softa o spela kort :)

Lördag Påskafton - va en jääävla fest haha. Förfest hos sina me sandra och hans två kompisar. Sen llite utgång på d. Mer pratar vi inte om d haha.
Kan säga att kvällen bestod av skitgubbe, ölspelet och en annan lek haha. Taack för en underbaaar kväll people:D
Sandra jonasson, du e bäääst :D hihi love uuu

Söndag - baaakisdag.. åkte hem till zumra o sov hos henne oxå :) Så tillbringat tid me henne o min lilla amina. Mina underbaringar LOVE YOU!

Måndag - Va jag hos zumra hela dagen.. Vi gick upp ganska tidigt sen lekte ja me amina resten av dagen typ.. På kvällen åkte jag hem t mej o tog d lugnt :)

Idag väckte lilla sara mej haha så vi åkte t stan o kolla lite o så :)


Just nu sitter ja på jobbet o dricker kaffe :P Har fan blivit beroende av d igen.. buhuuu o ingen kaffebryggare har man hemma inte haha ne nu ska ja sluta tjata :)

Ha en fin dag allihopa! Puss o kram ♥

 Jaaag idag :)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0