Solig måndag :D

Heeej sötnosar!

Snacka om fint väder?! 20 grader i solen.. damn, värsta sommar ju ;)
Såå ja ha vart på väldigt bra humör idag :D vakna typ 8 stack till fitttandläkaren kl 9 sen hem o fixa mej i luuugn o ro :) Sen åkte ja hem t mamma o lunchade o nu sitter jag på jobbet :)

Helgen gick för fort! Men ja hade jättemysigt iaf :) Torsda åkte jag, sandra o Lollo hem t zumra :) SAtt där o myste o lekte me amina :D sen gick Sandra o Lollo hem och jag stanna hos zumra o amina o sov över däär :) På fredagen gick vi alla tjejer o fikaviskan :D Zumra tog me sig amina oxå.. hade jättekuuul :)
Efter d stack jag hem t sara o sooov där :D Vi dampa sönder hela natten även fast hon skulle upp o jobba 9 dagen efter...vilket resulterade till att hon inte gick t jobbet haha vi åkte ist ner t stan sen t knalle :) Sen hem t henne igeen o på kvällen gick vi ner t lilla bränneriet me tjejerna o kollade på barcamatchen :D dom vann självklaaart 2-0 :D

Efter matchen åkte vi hem t sara igeeen o sov där och igår morses kom zumra o hämta mej så åkte vi t ullared :D Köpte lite småsaker.. eller aa hon köpte t mej .. min sötnooos haha :D När vi kom tbx t borås köpte vi mat o satte oss i solenalmenäs o åt :D Sen åkte vi hem t henne o softa o lekte me amina :D

kvällen åkte jag till almemäs o grilla me fooolket :D SOm vi alltid gör på sommareeen men nu e d vååår o fint väder så vi va tvungna o köra årets första grillkväll :D Mysiiigt mysigt :)

 Ne nu ska ja sluta tjata. Ska jobba vidare 30 min till sen ner t stan o möta tjejerna. Senare ikväll ska jag hem t Zumra o färga hennes hår ;)

Ha d fint !

Mwaaaah ♥ ♥ ♥





Jaag idag =)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0