Wiehooo :)

Ser ni hur vädret håller i sig? :D o nästa vecka ska d bli upp t 20 grader :D nu e ja såå glad haha..

Vaknar kvart i 7 idag.. 5 i 7 ringde snickarna på dörren.. Dom skulle byta ut min balkongdörr, vilket ja trodde skulle ta max en timma.. men icke sa nicke. till kl 12 va dom hemma hos mej ! haha Snacka om att ja va irreteraaad haha :P

När dom stack ner så åkte jag direkt t stan o sola lite :) Sen stack jag hem t Elin där anna oxå va :)
Vi skulle egentligen ut o ta en glass i solen men d blev att vi va hemma o tjöta o åt massa skit:P
Sen efter det åkte jag till jobbet :)

Imorn ska jag förmodligen träffa johanna! hundra år sen sist :) Sen efter d blir d jobb o sen e d heeelg :D wihoo

fredag blir det grillning me tjejerna o dom :D Niiice me fint väder så vi ska grilla, musik och dricka lite gott :D

Nu ska jag jobba vidare peopleee :)

Puss på er !

Jag i lördags :)

Tell Me
Postat av: Sara

Fan va snygg tröja jag har=D älskar min klädsmak Grrrrrrr;) hahahah

2010-04-20 @ 00:09:08
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera lite bruden? ;) pussss <3 <3

2010-04-21 @ 13:19:34
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin bild! :D

2010-04-21 @ 13:34:58
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: JAG

sara; Haha du e sååå mobbad men älskar dej ändå ;)



Anonym; Lilla söta sandra ja uppdateraaade nuu :D

2010-04-21 @ 16:50:06
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0