Dagens ros!

... Går till Fadi!
Asså ni anar inte hur snäll och omtänksam den här killen är. Nu har vi suttit och snackat jättelänge om mina studier och sånt. Han har hjälpt mig skitmkt med allt ifrån Csn till studier :D Han har gett mig viktiga telefonnummer och massa tips. Han peppar mig och uppmuntrar mig verkligen inför universitetstiden :)

TACK än en gång habibi. Jättesnällt att du tar din tid och pratar & hjälper mig med mitt plugg!
 





Bilder på honom när han va här i Borås senast, i Torsdags :D


Tell Me
Postat av: 08:an

Hmm killen ser bekant ut är det inte han som hänger på plattan i stockholm med fågelfrön och coca cola.

Eller är det killen som tror att KTH står för kebab tekniska högskolan..



Kind regards// Fadi

2010-08-31 @ 02:58:46
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja visst är de sött, älskar de namnet :) Sovit gott?

2010-08-31 @ 08:26:23
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: JAG

08:an ; Hihi fadiii du e bara fööör skön ja svär. HAHA lille kebabgubben :P



Puss o kraam

2010-08-31 @ 13:04:39
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0