:(

Min kropp dödar.. Har ingen kraft och mår riktigt pissigt idag. Huvudet dunkar sönder, halsen svider och kroppen bara skakar av att den inte har någon kraft :( Operationen ska inte ens prata om.. Blir illamående direkt. Har inte kunnat äta något pga det. Fyyyy.

Nää nu ska jag sluta klaga. Finns faktiskt folk som har det värre!

Nu ska jag in och fixa gurka och dipp! Mums. Hoppas jag kan äta det... Och lägga mig i soffan och kolla på film. Tror jag sätter på "förbjuden frukt" som jag fortfarande inte sett.

Puss och kram skumbanan ♥



Tell Me
Postat av: Heidi

ÅH GUMMAN stackars dej :( varför har du ALLTID oturen och vara sjuk :( Hoppas du blir bättre snart, har dom bestämt när du ska göra operationen förresten? Puss krya på dej älskling <3<3

2010-08-16 @ 22:33:51
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0