Fiiix

Medans min mamma gör empanadas de queso, tänkte jag fixa mina naglar! Sist jag fixade dom va när jag åkte till stockholm. Så idag ser dom fan förjävliga ut! Dom har blivit jättelånga oxå så ska klippa ner alla, fila dom och måla om dom :) Tänkte köra nåt annorlunda idag. Nämligen silvriga toppar istället för vitt där fram =)
Får se hur det bliiiir :D




Tell Me
Postat av: Heidi

åh låter gott med empanadas de queso :D ja tror faktist aldrig att ja smakat det :O du får lära dej att göra dom så får du bjuda alla tjejer på det haha:D



sv: åååh fyy fan låter inte alls kul :( stackars dej :( men hoppas verkligen det hjälper nu då <3 ne ja kunde inte på lördag skit synd :( alltså allt har verkligen kommit samtidigt som nadja kmr. på fredag ska ja ju övernatta me tonåringarna i kyrkan men samtidigt kmr nadja och samtidigt e ja bjuden på klassfest och till shivas födelsedagsgrej. men måste prioritera kyrkgrejen :/ så på lördag måste jag vara med nadja, för hon kmr ju hit för att träffa mej.. Puss krya på dej älskling <3

2010-08-18 @ 22:17:53
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0