GOOOODNIGHT

Jaa, senast 11 var det ja.. här sitter jag fortfarande. Det är så otroligt mycket och fixa inför denna och nästa vecka! Måste fixa boende senast IMORGON. Åker upp till härnösand till helgen och är där hela nästa vecka :) Vi ska ha massa föreläsningar, gruppaktiveter och även Examineras för första gången.. damn. Vi har även en fet uppgift som ska va klar nu på söndag. Asså shit.. väldigt mycket på en o samma gång..

Förlåååt alla mina fina vänner.. Har fått dissa er mkt redan nu och det är bara måndag. Men ni e så underbara så att ni förstår att min utbildning är allt just nu. Tänk er, om 3 år så är jag, er vän, utbildad och färdig Beteendevetare ;) Då kan ni få min hjälp hur mycket som helst! I promise.

Nu ska jag prata färdigt med min kompis i telefon.. fast hans mob cepar sönder :S Sen ska jag sova.. eller aa, försöka iaf. Inatt tog det mig minst 2 timmar att somna :(

Sov gott älsklingar.

Massa pussar ;)


Fina vänner ♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0