I'm singing in the raaaain (8)

Typ det ska jag göra nu. Eller aa, ska ut o promenera. Själv med min ♥musik♥  i öronen och mina cigg till hands. Bättre kan det inte bli!

Vill även passa på att tacka er som vart me mig eller ringt o hört av sig t mej idag o igår :) Ni själva vet vad som har hänt och varför jag behöver detta...Ni betyder allt!

MWAAAAH!




Tell Me
Postat av: Heidi

ooh vad roligt att du uppdaterat :D men det här var inget roligt inlägg :( förlåt att jag inte varit en av de personerna som hört av sig, jag har ingen aning vad som hänt :( hoppas du vet att jag finns här för dig, att det bara är att höra av sig om du vill prata<3

2010-08-12 @ 12:05:44
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0