Kolla klockan..

Seriöst, ser ni klockan? Jag är inte ens trött! :( fan .. har verkligen vänt på dygnet och det är absolut det sista jag ska göra nu när jag pluggar! ååh..

Iaf, idag har jag inte gjort ett skit.. Legat hemma, städat, lagat mat och snackat me kompisar.. En kompis kom hit till mej runt 2 då han slutade jobba och stack precis hem.. Vi satt bara o softa och kolla massa youtube-klipp som han dog för.. Typ på tjejrumpor och sånt haha. Störda människa..

Yeye ska väl försöka sova nu (Wish me luck) så vi hörs imorn gullungar!

Puss på er allihopa ♥


Tell Me
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Jaha vad spännande :) Ohja det känns underbart, lyckan går verkligen inte att förklara :)



När vill du skaffa barn?

2010-08-29 @ 11:55:07
URL: http://classys.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0